Sari la conținut
News Alert

Capitala gropilor. Cum arată Bucureștiul după topirea zăpezii

Fenomen previzibil în Capitală: gropile au luat locul zăpezilor pe mai toate bulevardele. Şoferii ghinionişti s-au ales cu direcţia stricată, cu jante îndoite sau cauciucuri sparte. Iar service-urile şi vulcanizările sunt pline de clienţi.

Nici anvelopele mari cât un copil de la mijloacele de transport în comun nu rezistă când întâlnesc gropile primăriei. Explozia penului de la acest autobuz putea să ducă la un accident urât şi pentru pasageri şi pentru şoferii din jur. Angajaţii Regiei de Transport Bucureşti sunt înspăimântaţi de găurile din asfaltul Capitalei.

Șofer: „Au crescut de două săptămâni încontinuu. În fiecare dimineaţă sunt din ce în ce mai mari. Au început să se unească unele cu altele. Din cauza unei gropi, s-a spart geamul că e prea mare şi din cauza gropii adânci s-a spart un geam lateral.”

Primăria Bucureştiului admite: sunt 30 de zone critice din cauza gropilor şi încearcă să astupe găurile. Până atunci, şoferii îmbogăţesc service-urile auto.

Șofer: „Mi-am rupt mașina în două. Deci groapă după groapă.”

Patronii service-urilor auto confirmă: maşinile au probleme grave din cauza gropilor care împânzesc Bucureştiului.

Maria Crețu, managerul unui service auto: „Am foarte, foarte multe mașini care vin în service cu jantele strâmbe în primă fază, eventual și o anvelopă tăiată, dacă groapa este mai mare. Mai am probleme la elementele de direcție, a venit și cu bieleta de direcție strâmbă.”

Acestea au devenit cazuri fericite: cei mai ghinionişti şoferi plătesc mii de lei pentru reparaţii.

Marius, managerul unui service auto: A luat o groapă, a luat o groapă puternic și s-a spart caseta.

-Cât costă să o repare?

-Undeva la 4.600 de lei, cu casetă.

Pe aceeași temă