Firma unui român va face strategia de imagine a SUA

Data actualizării: Data publicării:
silvian centiu

Compania Transiris, aparţinând lui Silvian Cenţiu, a fost angajată de Departamentul de Stat american pentru a oferi servicii de branding şi stategii de marketing în Cehia, Austria şi Ungaria.

silvian centiu
Foto: Facebook

Contractul, în valoare de 159.375 de dolari, pentru care au fost şase ofertanţi, a fost atribuit în septembrie 2018, are durata de un an şi se referă la servicii de branding, marketing şi publicitate.

De asemenea, conform fişei de date a achiziţiei, contractorul trebuie să ofere servicii asociate, dar nu limitate la: crearea unui brand vizual şi de comunicare, identificarea pieţelor ţintă, efectuarea testelor de piaţă, conceperea şi dezvoltarea unui program operaţional şi a unei strategii de implementare a acestuia, dezvoltarea unui buget de campanie, implementarea campaniei şi evaluarea rezultatelor, potrivit News.ro.

Firma câştigătoare trebuie să conceapă şi să implementeze o campanie regională, naţională şi locală, utilizând un brand unitar, pentru a conferi o vizibilitate favorabilă unei serii de legături între Statele Unite şi cetăţenii statelor ţintă (Austria, Ungaria şi Cehia). Contractorul va trebui totodată să lucreze cu Departamentul de Stat pentru extinderea, dezvoltarea şi intensificarea iniţiativelor existente ale Statelor Unite incluzând, dar nu limitat la conferinţe, evenimente, programe de schimb profesionale şi educaţionale, programe pentru speakeri, colaborări culturale şi evenimente comemorative.

Potrivit unui comunicat al companiei, „Departamentul de Stat American a angajat compania Transiris pentru a crea strategia de imagine a Statelor Unite în lume”.

Compania Transiris este condusă de un român, Silvian Cenţiu, şi are mai mult de jumătate din personal în România. Astfel, strategul principal, directorul de creaţie, coordonatoarea de proiect, şi mare parte din echipa proiectului este formată din români.

Iniţiativa de strategie se concentrează în prezent pe Europa şi a început cu un proiect pilot în Austria, Cehia, şi Ungaria. Strategia urmează să fie finalizată în ianuarie 2019 şi va fi urmată de un proiect de implementare. Transiris a fost contractată în exclusivitate pentru strategia acestui proiect, precum şi pentru deciziile de a subcontracta unele componente tactice către alte companii locale”, precizează comunicatul.

America, aşa cum numim de multe ori Statele Unite ale Americii, nu este doar o ţară, ci o idee, un set de principii de viaţă, un simbol cultural al drepturilor la viaţă, libertate şi căutare a fericirii. Dar imaginea Americii este şi sub continuă presiune şi critică, atât din interiorul ţării cât şi din afară. Strategia noastră se concentrează pe crearea unei imagini care reprezintă adevărata America”, a declarat Silvian Cenţiu.

Proiectul de strategie de branding este disponibil aici.

Compania Transiris a fost înfiinţată în 2012 în California şi în Bucureşti pentru a deservi în principal companii de top (Fortune 500) cu servicii şi tehnologii de marketing. Între timp, a înfiinţat birouri în Canada, Austria, Spania, şi Marea Britanie. Biroul din Marea Britanie a fost înfiinţat în cooperare cu Guvernul Scoţian.

Silvian Cenţiu este cel care a fondat şi conduce compania Transiris.

Locuieşte în California, dar este născut la Braşov, unde a urmat Liceul “Andrei Şaguna”. A studiat în cadrul Universităţii Politehnice din Bucureşti, precum şi la Universitatea Tehnică din Viena (TU Wien), Universitatea San Francisco (USF), Universitatea Stanford, şi alte instituţii de învăţământ superior. De asemenea, a cercetat şi predat în cadrul acestor universităţi, cât şi la ASE Bucureşti şi Universitatea Transilvania”, se arată în comunicat.

În afara activităţilor profesionale din marketing, tehnologie, management, şi antreprenoriat, Silvian Cenţiu este cunoscut şi pentru activităţile sale în dramaturgie, în special cu piesa de teatru „A Transylvanian in Silicon Valley” („Un Ardelean în Silicon Valley”), pe care a scris-o şi a interpretat-o inclusiv în România, la Teatrul Naţional Bucureşti şi la Teatrul Notarra.

Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News

Partenerii noștri