Sute de angajați ai grupului Digi | RCS & RDS, „#conectați la viață”

Carla Tanasie Campanie Digi Doneaza Viata

Digi | RCS & RDS, împreună cu Centrul de Transfuzie Sanguină București și celelalte centre regionale din țară, demarează campania de donare de sânge „Digi donează viață” prin intermediul căreia doresc să atragă atenția asupra nevoii mari de sânge și a necesității de donare constantă.

În cadrul acestei campanii, operatorul de comunicații electronice a invitat propriii angajați să devină donatori. Circa 500 de salariați ai grupului s-au înscris atât în București, cât și în țară pe listele de donare de sânge. De asemenea, jurnaliștii Digi24 și Digi FM au demarat o amplă campanie de conștientizare și informare a publicului în legătură cu criza continuă de sânge căreia trebuie să îi facă față sistemul medical din România.

Astfel, în perioada premergătoare Zilei Mondiale a Donatorului de Sânge (14 iunie), în sediile companiei se vor organiza puncte mobile de donare, pentru angajații care s-au înscris în campanie. Totodată, jurnaliștii Digi | RCS & RDS vor afișa microfoane personalizate cu mesajul „Digi donează viață” și vor îndemna telespectatorii să doneze sânge, subliniind importanța acestui act de voluntariat.

A dona sânge este un gest de responsabilitate față de societate, dar și un act de solidaritate. Ne dorim ca angajații noștri și publicul larg să conștientizeze că 450 ml de sânge înseamnă nu doar viață pentru trei persoane cu o sănătate fragilă, ci și o serie de beneficii pentru starea de bine a donatorului. Credem că prin acest gest ne implicăm în schimbarea obișnuințelor donatorilor și că putem contribui la creșterea numărului de români care donează în mod constant sânge, salvând, astfel, vieți.

Prin ceea ce face în business, grupul Digi | RCS & RDS își propune să aducă mai multă tehnologie și conectivitate în viețile românilor, pentru a le ușura traiul cotidian. Prin acțiunile de responsabilitate socială, ne propunem să arătăm că viziunea Digi ține cont de preocupările actuale ale societății”, a spus CEO-ul Digi | RCS & RDS, Serghei Bulgac.

Este nevoie de sânge în mod constant. Sângele este un țesut viu, nu se poate produce în laborator, nu se cumpără de la farmacie și, orice am face, noi suntem neputincioși dacă românii nu vin să doneze. De aceea, oamenii trebuie să înțeleagă că sângele nu-i așteaptă în frigidere, în caz de nevoie pentru cineva apropiat, dacă nu se donează!”, a spus Doina Goșa, Director al Centrului de Transfuzie Sanguină București.

Printre vedetele care s-au alăturat campanie se numără jurnalista și realizatoarea campaniei „Pacient în România” și „Transplant, misiune posibilă”, Carla Tănasie, dar și jurnaliștii Digi Sport, Radu Naum și Andrei Niculescu.

Foarte puțini dintre noi donăm, sub 2%. În spitale e o dramă atunci când un bolnav are nevoie de sânge. Am văzut disperarea pacientului, a familiei lui care încearcă să găsească oameni care să doneze, dar și disperarea medicului, pentru că sângele nu are înlocuitor. Nu este un medicament pe care să îl înlocuim cu altceva. Așa cum sângele înseamnă viață, în aceeași măsură lipsa lui poate înseamna moarte. Cred că singurul mod în care oamenii ar conștientiza cât de mult înseamnă donarea de sânge este să vadă disperarea, dar și bucuria din ochii unui bolnav atunci când află că cineva a donat și el nu va muri. În ultima perioada am văzut că sunt tot mai multe campanii de donare de sânge și mă bucur că și Digi | RCS & RDS face acest lucru. Când mergem să donăm trebuie să avem un singur lucru în minte: mergem să salvăm vieți. Sunt vieți de copii, de tineri sau de vârstnici, spune Carla Tănasie.

M-am înscris în acestă campanie din egoism. Îmi pasă de mine, aș vrea ca alții să mă ajute în momente critice și asta nu se va întâmpla dacă mie nu îmi pasă de alții și nu încerc să îi ajut. De asemenea, m-am înscris în această campanie pentru că am un pic de imaginație. Îmi imaginez cum ar fi să am nevoie de sânge și nimeni să nu doneze, a mărturisit Radu Naum.

Ideea e că noi suntem foarte impresionați și ne mobilizăm intens atunci când există un eveniment nefericit și e nevoie de sange. Din păcate, de sânge e nevoie mereu și doar cine a trecut prin asta înțelege cel mai bine. E, însă, un gest cât se poate de simplu, ba chiar e benefic pentru sănătate, dar care poate fi o uriașă mână de ajutor pentru cineva aflat într-o situație grea, de cele mai multe ori la granița dintre viață și moarte. Nu-i nimic eroic aici, doar o modalitate simplă de a arăta că-ți pasă de suferința altora, care poate nu mai au capacitatea să ceară ajutor. Ideea ca printr-o simplă acțiune de genul ăsta poți salva o viață, eventual mai multe, mi se pare că ar trebui să fie suficientă. Niciodată nu e tardiv pentru o faptă bună”, ne-a spus Andrei Niculescu.

Politica de CSR a Grupului Digi | RCS & RDS urmărește patru axe strategice: Educație (#DigiEdu), Digitalizare pentru creșterea calității vieții și a incluziunii sociale (#DigiActiv), Încurajarea voluntariatului și a spiritului de inițiativă (#DigiBenefit), Sănătate și wellbeing (#DigiWell).

Campania de încurajare a donării, prima de acest gen derulată la nivelul întregului grup, se regăsește în două dintre direcțiile strategice de CSR #DigiBenefit (voluntariat) și #DigiWell (sănătate și stare de bine).

Partenerii noștri
Confidenţialitatea ta este importantă pentru noi. Vrem să fim transparenţi și să îţi oferim posibilitatea să accepţi cookie-urile în funcţie de preferinţele tale.
De ce cookie-uri? Le utilizăm pentru a optimiza funcţionalitatea site-ului web, a îmbunătăţi experienţa de navigare, a se integra cu reţele de socializare şi a afişa reclame relevante pentru interesele tale. Prin clic pe butonul "DA, ACCEPT" accepţi utilizarea modulelor cookie. Îţi poţi totodată schimba preferinţele privind modulele cookie.
Da, accept
Modific setările
Alegerea dumneavoastră privind modulele cookie de pe acest site
Aceste cookies sunt strict necesare pentru funcţionarea site-ului și nu necesită acordul vizitatorilor site-ului, fiind activate automat.
- Afișarea secţiunilor site-ului - Reţinerea preferinţelor personale (inclusiv în ceea ce privește cookie-urile) - Reţinerea datelor de logare (cu excepţia logării printr-o platformă terţă, vezi mai jos) - Dacă este cazul, reţinerea coșului de cumpărături și reţinerea progresului unei comenzi
Companie Domeniu Politica de confidenţialitate
RCS&RDS S.A. digi24.ro Vezi politica de confidenţialitate
prv_level, civicCookieControl, m2digi24ro, stickyCookie
Google Analytics google.com Vezi politica de confidenţialitate
_ga, _gid, _gat, AMP_TOKEN, _gac_<property-id>, __utma, __utm, __utmb, __utmc, __utmz, __utmv
CXENSE cxense.com Vezi politica de confidenţialitate
cX_S, cX_P, gcks, gckp, _cX_segmentInfo, cX_T
Google IDE google.com Vezi politica de confidenţialitate
IDE
Vă rugăm să alegeţi care dintre fişierele cookie de mai jos nu doriţi să fie utilizate în ce vă priveşte.
Aceste module cookie ne permit să analizăm modul de folosire a paginii web, putând astfel să ne adaptăm necesității userului prin îmbunătățirea permanentă a website-ului nostru.
- Analiza traficului pe site: câţi vizitatori, din ce arie geografică, de pe ce terminal, cu ce browser, etc, ne vizitează - A/B testing pentru optimizarea layoutului site-ului - Analiza perioadei de timp petrecute de fiecare vizitator pe paginile noastre web - Solicitarea de feedback despre anumite părţi ale site-ului
Companie Domeniu Politica de confidenţialitate
CrazyEgg crazyegg.com Vezi politica de confidenţialitate
ce2ab, ce_login, ceac, sid, _ceir, is_returning, _CEFT, ceg.s, ceg.u, __ar_v4, __distillery, __zlcmid, __zprivacy, _ga, _gat, ki_r, ki_s, ki_t, ki_u, km_ai, km_lv, km_ni, km_uq, km_vs, kvcd, optimizelyBuckets, optimizelyEndUserId, optimizelyPendingLogEvents, optimizelySegments
CXENSE cxense.com Vezi politica de confidenţialitate
cx_profile_timeout, cx_profile_data
Aceste module cookie vă permit să vă conectaţi la reţelele de socializare preferate și să interacţionaţi cu alţi utilizatori.
- Interacţiuni social media (like & share) - Posibilitatea de a te loga în cont folosind o platformă terţă (Facebook, Google, etc) - Rularea conţinutului din platforme terţe (youtube, soundcloud, etc)
Companie Domeniu Politica de confidenţialitate
Facebook facebook.com Vezi politica de confidenţialitate
a11y, act, csm, P, presence, s, x-referer, xs, dpr, datr, fr, c_user
Youtube youtube.com Vezi politica de confidenţialitate
GED_PLAYLIST_ACTIVITY,APISID, GEUP, HSID, LOGIN_INFO, NID, PREF, SAPISID, SID, SSID, SIDCC, T9S2P.resume, VISITOR_INFO1_LIVE, YSC, dkv, s_gl, wide
Twitter twitter.com Vezi politica de confidenţialitate
_twitter_sess, auth_token, lang, twid, eu_cn, personalization_id, syndication_guest_id, tfw_exp
Aceste module cookie sunt folosite de noi și alte entităţi pentru a vă oferi publicitate relevantă intereselor dumneavoastră, atât în cadrul site-ului nostru, cât și în afara acestuia.
- Oferirea de publicitate în site adaptată concluziilor pe care le tragem despre tine în funcţie de istoricul navigării tale în site și, în unele cazuri, în funcţie de profilul pe care îl creăm despre tine. Facem acest lucru pentru a menţine site-ul profitabil, în așa fel încât să nu percepem o taxă de accesare a site-ului de la cei care îl vizitează. - Chiar dacă astfel de module cookie nu sunt utilizate, te rugăm să reţii că ţi se vor afişa reclame pe site-ul nostru, dar acestea nu vor fi adaptate intereselor tale. Aceste reclame pot să fie adaptate în funcţie de conţinutul paginii.
Companie Domeniu Politica de confidenţialitate
Google DFP google.com Vezi politica de confidenţialitate
__gads, id, NID, SID, ANID, IDE, DSID, FLC, AID, TAID, exchange_uid, uid, _ssum, test_cookie, 1P_JAR, APISID, evid_0046, evid_0046-synced
Trimite
Vezi aici politica noastră de cookie-uri și de prelucrare a datelor tale