DIGI donează viață, cu obiectivul de a ajunge la încă 650 de donatori și 5.000 de pacienți ajutați, până la finalul anului

banner-DONEAZA-SANGE_800x600

Grupul DIGI a reluat campania de donare de sânge începută în 2019, sub titlul „DIGI donează viață”, și își propune ca până la finalul anului să ajungă la circa 5.000 de pacienți ajutați și peste 1.650 de donatori, în cei trei ani de derulare a proiectului.

Pentru a atinge aceste obiective, compania colaborează cu Centrul de Transfuzie Sanguină București, care a deplasat o echipă medicală la sediile DIGI din Capitală pentru a organiza două colecte mobile de sânge, pe 23 și 28 iunie 2021. Peste 130 de donatori au participat la aceste acțiuni, dintre care 108 au fost declarați viabili.

De asemenea, și în țară, până la finalul anului, vor fi organizate campanii locale, unde #OameniiDigi vor dona. Timișoara este printre primele orașe unde angajații au răspuns solicitărilor Centrelor de Transfuzie Regionale și s-au mobilizat pentru donare 40 de donatori. În perioada următoare, vor avea loc acțiuni similare și în alte localități unde sistemul sanitar face apel la voluntari să se prezinte pentru a dona sânge, deoarece nevoia este în creștere, mai ales în timpul verii.

Pentru a veni în sprijinul voluntarilor, DIGI și asociația HEM, partener al campaniilor de încurajare a donării de sânge, au susținut un webinar în vederea informării și pregătirii angajaților pentru procesul de donare.

Pe parcursul campaniei, jurnaliștii diviziei media a Grupului Digi vor avea microfoane personalizate cu mesajul „Digi donează viață” și vor îndemna telespectatorii să doneze și ei sânge, punând accent pe nevoia acută din sistemul sanitar și pe importanța actelor voluntare de donare.

Conform informațiilor Digi24, cea mai mare cerere de sânge este în București. Este nevoie zilnic de cel puțin 600 de pungi, mai ales în contextul în care spitalele care au tratat doar pacienții cu COVID-19 și-au reluat activitatea, iar numărul intervențiilor se apropie treptat de cel normal. De asemenea, sângele pe care îl donează o singură persoană poate salva până la trei vieți. Campania de încurajare a donării de sânge organizată de Grupul Digi în cadrul sediilor companiei se regăsește în două dintre direcțiile strategice de CSR: #DigiBenefit (voluntariat) și #DigiWell (sănătate și stare de bine).

Conform datelor furnizate de Asociația HEM, donatorii de sânge se bucură de numeroase beneficii atât pentru sănătatea personală, cât și din punct de vedere social/ economic: control medical în momentul donării, verificarea hemoglobinei și, dacă este cazul, la indicația medicului se pot verifica și glicemia sau hemoleucograma. De asemenea, grupa sanguină se verifică la prima donare, iar rezultatul tuturor analizelor pentru sângele donat poate fi ridicat de fiecare persoană în cel mult 3 zile lucrătoare. Totodată, este bine de știut că donarea regulată împrospătează sângele, întărește sistemul imunitar și diminuează riscul de boli cardiovasculare, iar cu ocazia unei singure donări se produce arderea a 650 de calorii.

Mai mult, donatorii pot beneficia de o reducere de 50% pentru transportul în comun, o zi liberă de la serviciu, bonuri de masă și posibilitatea de a efectua anual, în mod gratuit, un set complet de analize de sânge la Centrul de Transfuzie Sanguină București.

Partenerii noștri
Confidenţialitatea ta este importantă pentru noi. Vrem să fim transparenţi și să îţi oferim posibilitatea să accepţi cookie-urile în funcţie de preferinţele tale.
De ce cookie-uri? Le utilizăm pentru a optimiza funcţionalitatea site-ului web, a îmbunătăţi experienţa de navigare, a se integra cu reţele de socializare şi a afişa reclame relevante pentru interesele tale. Prin clic pe butonul "DA, ACCEPT" accepţi utilizarea modulelor cookie. Îţi poţi totodată schimba preferinţele privind modulele cookie.
Da, accept
Modific setările
Alegerea dumneavoastră privind modulele cookie de pe acest site
Aceste cookies sunt strict necesare pentru funcţionarea site-ului și nu necesită acordul vizitatorilor site-ului, fiind activate automat.
- Afișarea secţiunilor site-ului - Reţinerea preferinţelor personale (inclusiv în ceea ce privește cookie-urile) - Reţinerea datelor de logare (cu excepţia logării printr-o platformă terţă, vezi mai jos) - Dacă este cazul, reţinerea coșului de cumpărături și reţinerea progresului unei comenzi
Companie Domeniu Politica de confidenţialitate
RCS&RDS S.A. digi24.ro Vezi politica de confidenţialitate
cmp_level, prv_level, m2digi24ro, stickyCookie
Studiu de Audienţă și Trafic Internet (prin CXENSE) brat.ro
cX_S, cX_P, cX_T
Google IDE google.com Vezi politica de confidenţialitate
IDE
Vă rugăm să alegeţi care dintre fişierele cookie de mai jos doriţi să fie utilizate în ce vă priveşte.
Aceste module cookie ne permit să analizăm modul de folosire a paginii web, putând astfel să ne adaptăm necesității userului prin îmbunătățirea permanentă a website-ului nostru.
- Analiza traficului pe site: câţi vizitatori, din ce arie geografică, de pe ce terminal, cu ce browser, etc, ne vizitează - A/B testing pentru optimizarea layoutului site-ului - Analiza perioadei de timp petrecute de fiecare vizitator pe paginile noastre web - Solicitarea de feedback despre anumite părţi ale site-ului
Companie Domeniu Politica de confidenţialitate
Google Analytics google.com Vezi politica de confidenţialitate
_ga, _gid, _gat, AMP_TOKEN, _gac_<property-id>, __utma, __utm, __utmb, __utmc, __utmz, __utmv
Aceste module cookie vă permit să vă conectaţi la reţelele de socializare preferate și să interacţionaţi cu alţi utilizatori.
- Interacţiuni social media (like & share) - Posibilitatea de a te loga în cont folosind o platformă terţă (Facebook, Google, etc) - Rularea conţinutului din platforme terţe (youtube, soundcloud, etc)
Companie Domeniu Politica de confidenţialitate
Facebook facebook.com Vezi politica de confidenţialitate
a11y, act, csm, P, presence, s, x-referer, xs, dpr, datr, fr, c_user
Youtube youtube.com Vezi politica de confidenţialitate
GED_PLAYLIST_ACTIVITY,APISID, GEUP, HSID, LOGIN_INFO, NID, PREF, SAPISID, SID, SSID, SIDCC, T9S2P.resume, VISITOR_INFO1_LIVE, YSC, dkv, s_gl, wide
Twitter twitter.com Vezi politica de confidenţialitate
_twitter_sess, auth_token, lang, twid, eu_cn, personalization_id, syndication_guest_id, tfw_exp
Instagram instagram.com Vezi politica de confidenţialitate
csrftoken, ds_user_id, ig_did, ig_cb, mcd, mid, rur, shbid, shbts, urlgen
Aceste module cookie sunt folosite de noi și alte entităţi pentru a vă oferi publicitate relevantă intereselor dumneavoastră, atât în cadrul site-ului nostru, cât și în afara acestuia.
- Oferirea de publicitate în site adaptată concluziilor pe care le tragem despre tine în funcţie de istoricul navigării tale în site și, în unele cazuri, în funcţie de profilul pe care îl creăm despre tine. Facem acest lucru pentru a menţine site-ul profitabil, în așa fel încât să nu percepem o taxă de accesare a site-ului de la cei care îl vizitează. - Chiar dacă astfel de module cookie nu sunt utilizate, te rugăm să reţii că ţi se vor afişa reclame pe site-ul nostru, dar acestea nu vor fi adaptate intereselor tale. Aceste reclame pot să fie adaptate în funcţie de conţinutul paginii.
Companie Domeniu Politica de confidenţialitate
CXENSE cxense.com Vezi politica de confidenţialitate
gcks, gckp, _cX_segmentInfo, cx_profile_timeout, cx_profile_data
Google DFP google.com Vezi politica de confidenţialitate
__gads, id, NID, SID, ANID, IDE, DSID, FLC, AID, TAID, exchange_uid, uid, _ssum, test_cookie, 1P_JAR, APISID, evid_0046, evid_0046-synced
Trimite
Vezi politica de confidențialitate