BUSINESS CLUB. Scuze și acuze la CFR

Data publicării:
tren in gara de nord mfax

Și ca să vedeți cum stă treaba, spicuim puțin din respectiva precizare. Scrie așa, la un moment dat: „măsurile privind dezvoltarea infrastructurii feroviare erau exhaustive şi generale”...

Probabil că nu se hotărâseră cum erau. Înțelesul lui „exhaustiv” este tocmai contrar cuvântului „general”. Înseamnă tratarea în amănunt, până în ultimele consecințe, ale unei teme. Și mai sunt câteva greșeli cu „obiective cuantificate” în loc de „cuantificabile”. În sfârșit, nu ne cramponăm de lipsurile unor anagajați ai ministerului.

Ideea transmisă de minister a fost că era un management neperformant, fără viziune și planul întocmit de el nu a convenit ministerului.

Pentru prima parte a acestei aserțiuni, lăsăm să se pronunțe experții, specialiștii, posteritatea. Ultima parte, însă, știm sigur că este adevărată. Nu a convenit Ministerului Transporturilor. MOTIVUL este însă cel care ne interesează. Iar oamenii care au fost în miezul evenimentelor spun altceva decât cei din minister.

Lucian Isar, fostul preşedinte al Consiliului de Adminsitrație al CFR infrastructură vorbește de presiuni pentru a pune oameni în poziții-cheie și cedarea controlului banilor.

Citiți și Victor Ponta a avut ezitări când liberalii l-au propus pe Relu Fenechiu ministru

Prin oameni se poate exercita control. Cu câteva persoane în poziții-cheie poate să existe cel mai performant și de bună-credință management de vârf din lumea asta, cei din eșaloanele doi sau trei pot lucra cu interes.

În comunicatul ministerului de care pomeneam la început se vorbește de fondurile europene ca prioritate și ca obiectiv asumat de Transporturi, iar managementul CFR care a plecat nu prea a fost la măsura cerințelor. Iarăși, este o chestiune pur adevarată. Managerii nu au corespuns planurilor ministerului pentru fondurile europene. 


Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News

Partenerii noștri