BUSINESS CLUB. „Vinerea neagră” se extinde și în turism

Data publicării:
201112012 20black 20friday 20turism-34424

Vinerea neagră, dedicată în mod normal magazinelor de electrocasnice, aduce, mai nou, reduceri substanţiale de aproape jumătate din preţ şi în turism. Este vorba despre toate destinaţiile sezonului estival 2013, indiferent de lunile în care turiştii îşi aleg sejururile dorite. Reducerile sunt valabile şi pentru oferte în orice perioadă în staţiunile montane din ţară, dar şi pentru destinaţii din străinătate.

Dar nu doar agenţiile de tursim sunt cele care s-au pliat pe pe noua modă. Mai nou există şi companii de consultanţă imobiliară care promovează oferte pentru contractele semnate în vinerea neagră.

Una dintre oferte presupune închirierea unei clădiri de birouri pentru care, de la semnarea contractului, se oferă 3 luni fără plata chiriei. Ba mai mult în ofertă intră şi amenajarea gratuită a birourilor cu mochetă, pereţi demontabili şi cabluri de reţelistică.

O altă ofertă asociată „black friday” în imobiliare vizează oferirea unui loc de parcare gratis la fiecare 40 de metri pătraţi închiriaţi, tot într-o clădire de birouri. Evident că de aceste condiţii pot beneficia doar clienţii care semnează contractele de închiriere peste 3 zile adică exact în vinerea neagră.

Black Friday este, alături de sărbătorile de iarnă, cea mai importantă zi din an pentru reprezentanţii magazinelor de electronice din România, şi în mod cert cea mai importantă zi de vineri.

Black Friday este o tradiție americană care a pornit în Philadelphia în urmă cu 50 de ani, unde de fapt numele avea o conotaţie negativă şi se referea la ambuteiajele şi aglomeraţia de după Ziua Recunoștiinței, când lumea ieșea la cumpărături. Semnificația s-a alterat în timp și a ajuns să reprezinte ziua unor tăieri drastice de prețuri câțnd se dă startul achizițiilor de Sărbători.

Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News

Partenerii noștri