(P) Cumpără bilete cu 50% discount la retailArena: două zile de discuții și workshopuri dedicate industriei de retail

Data actualizării: Data publicării:
retailArena_580x386

Două zile de prezentări, studii și dezbateri, 25 de speakeri, manageri ai celor mai importante companii din retail, FMCG, marketing și alte industrii conexe și workshopuri susținute de profesioniști în domeniu, sunt principalele highlighturi ale ediției din acest an a RetailArena, cea mai mare conferință de business dedicată industriei de retail, care va avea loc pe 24 și 25 octombrie, la hotel Sheraton, București.

Cumpără bilete cu 50% discount – intră pe retailArena și folosește acest cod: RETAIL50. Oferta este valabilă până la 17 octombrie.

Rafael Campos (vicepreședinte Vtex), Liviu Ungureanu (director general Dacia Plant), Cătălin Samară (director marketing și comunicare Carrefour), Celine Blanchot (EMEA Retail and CIT Marketing Manager Glory), Elena Ungureanu (country manager Visa), Oana Dumitrescu (senior analytical consultant Google), Martin Shires (Business Development and Marketing Manager Glory), Adina Crăciunescu (marketing manager DIANA & DIANA Supermarket), Valer Hancaș (Kaufland), Raluca Pușcaș (counsel PeliFilip) și Mihai Bonca (marketing director și trainer Brand Arhitects) sunt cei mai recenți speakeri confirmați la RetailArena 2018.

Ei se alătură celorlalți speakeri confirmați pentru cea de-a șasea ediție a RetailArena: Iulian Stanciu, (CEO și acționar eMAG), Dragoș Sîrbu (CEO Flanco), Cornel Morcov (CCO FAN Courier), Alexandru Rusu (CEO Doraly), Robert Berza (general manager Fashion Days), Raluca Radu (country manager Answear.ro), Cristi Nechita-Rotta (owner Sunimprof Rottaprint), Corina Cimpoca (fondator MKOR Consulting), Cosmin Dan (senior analyst Euromonitor) și Cornel Cărămizaru (director general FrieslandCampina România).

Devenit deja eveniment de marcă pentru retailul românesc și nu numai, retailArena 2018 va avea un lineup impresionant de speakeri, prezentări și studii exclusive, dar și workshop-uri cu informații “hands on”. Am lansat promotia de 50% prin care vă puteți achiziționa un bilet la eveniment pentru ambele zile, la jumătate de preț. Intră pe retailArena și folosește codul: RETAIL50. (oferta este valabilă până pe 17 octombrie).

În prima zi a conferinței, Marketing Day, Dochita Zenoveiov, fondator Inoveo, și Ana Bâzgă, country manager Poftis, vor susține workshopul „Tips and tricks in building a brand for millennials: the entire journey from audit and analysis, naming, visual identity and packaging to the shelf”.

Cea de-a doua zi a conferinței, Omnichannel Day, va fi completată de workshopul susținut de Rafael Campos, vicepreședinte Vtex, despre viitorul retailului, noile tehnologii, same day delivery și alte insighturi ale industriei.

Evenimentul acoperă atât piața locală, printr-un panel dedicat retail-ului “made în România”, dar și a extinderii internaționale a acestora, dar și o viziune globală, evocată de playeri care activează pe plan mondial. Partea juridică, din ce în ce mai importantă și mai complexă, își va avea locul într-un panel în care vom discuta alături de experți ai Pelifilip.

Până în acest moment, partenerii evenimentului sunt: FAN Courier (omnichannel day partner), Vtex, Ropeco Glory, Visa (gold partners), Lidl, Flanco, Answear.ro, SelfPay, Yieldigo (silver partners), Vivo!, MKOR Consulting, CVI, Euromonitor International, Smart ID, Cushman & Wakefield, Pelifilip, Customsoft, Expert Software, Veranda Mall, Smart ID (sponsors).

Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News

Partenerii noștri