Timișoreana a lansat o bere nepasteurizată

Data publicării:
timisoreana

Producătorul de bere Ursus Breweries a lansat un nou sortiment de bere sub brandul Timișoreana. Decizia companiei vine după ce anul trecut producătorul japonez de bere Asahi Group a anunțat că a ajuns la un acord cu SABMiller pentru preluarea a cinci producători de bere din țări est-europene, inclusiv Ursus Breweries din România, într-o tranzacție evaluată la 7,8 miliarde de dolari.

timisoreana

Ursus Breweries, compania care va intra în posesia Asahi, deține unități de producere a berii la Timișoara, Buzău, Brașov și o unitate de producție de capacitate mică la Cluj, arată news.ro.

În acest context, producătorul Ursus Breweries, deținut de SABMiller, a lansat sub brandul Timișoreana, un nou sortiment, denumit Timișoreana Nepasteurizată.

Noul produs este rezultatul îmbinării meșteșugului tradițional al preparării berii cu tehnologia modernă. În procesul de fabricație compania a înlocuit pasteurizarea cu o tehnologie modernă de filtrare la rece, iar ca urmare berea își păstrează gustul proaspăt ca în fabrică, scrie profit.ro.

Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News

Partenerii noștri