Efectele pandemiei pe piața cosmeticelor. Director de companie: În ciuda măștilor, româncele nu renunță la machiaj

Data actualizării: Data publicării:
Românii cheltuie anual miliarde de lei pe produse cosmetice şi de îngrijire personală
Photo by Carl Court/Getty Images

Românii cheltuie anual miliarde de lei pe produse cosmetice şi de îngrijire personală. Cu o mască de protecție pe față e aproape imposibil să folosești acum rujul, fondul de ten sau pudra. În plus, din cauza coronavirusului, a devenit neplăcut să testezi cosmetice după ce au fost folosite de altcineva. Și totuși, românii și-au reinventat ritualul de îngrijire, iar femeile au început s acorde o atenție sporită machiajului ochilor, a explicat la Digi24 Andreea Moldovan, general manager pe Europa de Sud a unei companii de cosmetice.

"Se văd efectele pandemiei, mai ales legat de reinventarea ritualului de îngrijire, a crescut preocuparea pentru tot ce înseamnă îngrijire personală.

Există o tendință spre produse care însoțesc serviciile din saloanele de frumusețe.

Totodată, am sesizat o creștere spectaculoasă a înscrierilor în echipe de vânzări, în încercarea de a explora noi surse de venituri.

Româncele sunt recunoscute ca fiind extrem de cochete, mari iubitoare ale culorilor. Dacă în Cehia sau Ungaria s-a remarcat o creștere a interesului pentru produse de îngrijire a tenului, româncele iubesc produse de makeup.

Nu au renunțat la machiaj în ciuda măștii. Au descoperit produse rezistente la transfer și sunt destule opțiuni pentru ruj și fond de ten.

Machiajul ochilor câștigă teren.

 Categoria produselor de îngrijire personală a devenit motor pentru piața de cosmetice", a explicat Andreea Moldovan.

Redactare Georgiana Marina

Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News

Partenerii noștri