Nereguli la CNADNR. Profesor de sport - șef de direcție regională, un jurist – șef la Mecanizare

Data publicării:
autostrada facebook cnadnr 17 12 2015

Angajaţii CNADNR reuniţi în acest Grup de Iniţiativă vor ca posturile să fie ocupate pe baza unui concurs, pentru ca directorii să nu-şi mai angajeze rudele. Aşa s-a ajuns ca numai 7% din cei 6.000 de angajaţi ai companiei să fie ingineri cu studii în domeniul drumurilor, arată datele corpului de control al Ministerului Transporturilor.

Angajaţii Companiei de Autostrăzi spun că instituţia nu are suficienţi juriști să o reprezinte în instanţe şi nici ingineri suficienţi pentru a construi drumuri. În schimb, are peste 300 de șoferi care se ocupă de treburile personale ale şefilor.

În lipsa juriştilor, CNADNR riscă să piardă procese de 450 de milioane de euro cu constructorii.

Este normal ca directorul George Trâncă, care e jurist, să fie directorul Direcţiei mecanizare? Ca directorul direcţiei regionale Bucureşti să fie profesor de sport? Ca directorul Direcţiei autostrăzi din companie, care a fost dat jos de Narcis Neaga pentru că nu avea studii complete, să fie repus astăzi de domnul Homor în aceeaşi funcţie, el fiind în continuare fără studii complete? Cum poate să fie directorul direcţiei generale economice şi financiare Ionuţ Maşala, şeful propriei soţii?”, spune Alin Goga, director în cadrul CNADNR.

Angajaţii Companiei de Drumuri cer şi ca cei găsiţi vinovaţi pentru nereguli să fie sancţionaţi. Asta în condiţiile în care fostul director general, Narcis Neaga, cercetat de DNA pentru dezastrul de la autostrada Cunţa-Sălişte, ocupă în continuare o funcţie de conducere. El a pierdut doar postul de director general, nu şi pe cel de şef al Direcţiei Concesiuni, pentru care este plătit cu peste 20.000 de lei pe lună. Narcis Neaga nu a vrut să comenteze acest subiect.

O altă nemulţumire a angajaţilor ţine de faptul că instituţia acordă sporuri salariale de până la 75% fără criterii de performanţă.

Fiecare cum a avut o prietenă mai apropiată, de suflet. Ce facem? Îi dăm o maşină, pe benzina companiei. Ce facem? Îi dăm un spor, deşi săraca nici nu ştie de ce se află în companie, de ce vine şi de ce-şi încasează salariul”, spune Alin Goga, director în cadrul CNADNR.

Angajaţii atrag atenţia şi că CNADNR plăteşte o chirie imensă pentru sediu, de 2,7 milioane de euro pe an.

Deocamdată, oficialii companiei nu au oferit un răspuns la aceste acuzaţii.

Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News

Partenerii noștri