TURISM CU DEDICAŢIE. Târgul de la Barcelona a primit o treime din banii Raliului Sibiului

targ turism barcelona

Potrivit unui anunţ de achiziţie postat în 8 octombrie pe site-ul Autorităţii Naţionale pentru Turism (ANT), pentru amenajarea standului României la Târgul de Turism EIBTM de la Barcelona – Spania, din perioada 19-21 noiembrie 2013, valoarea estimată este de 69.190 euro fără TVA.

Potrivit anunţului, Târgul de Turism de la Barcelona este „unul dintre primele ca importanţă din Europa şi se adresează strict profesioniștilor din industria de turism, nefiind accesibil publicului larg și reuneşte expozanţi din peste 80 țări”.

(Corespondenţă din Spania: Biroul de turism din Madrid se promovează cu materiale învechite)

Standul, cu suprafaţa de 81 de metri va fi împărțit în zona destinată desk-urilor expozanților, zona deschisă pentru degustări de produse tradiționale românești, zona principală de discuții și întâlniri, zona de depozitare și echipamente tehnice.

Potrivit unui alt anunţ de achiziţie, pentru amenajarea standului România la Târgul de Turism Touristik & Caravaning Leipzig, Germania, în perioada 20-24.11.2013, valoarea estimată este de 19.560 de euro, fără TVA.

O valoare mult mai mică este estimată pentru participarea ANT şi amenajarea standului României la Târgul de Turism „Tour & Travel Warsaw” ce va avea loc la Varşovia, Polonia, în perioada 28 – 30.11. 2013: 13.970 euro fără TVA.

În ultimii doi ani, Autoritatea Naţională de Turism a cheltuit peste 500 de mii de euro pentru a promova imaginea turistică a României în timpul raliului de la Sibiu.  

La Raliul Sibiului din iulie, premierul Victor Ponta a fost copilotul lui Titi Aur. Cei doi nu au intrat în competiţie, dar au deschis simbolic toate probele cu o maşină vopsită în culorile drapelului naţional.  

(Declaraţiile făcute de Dan Matei Agathon)

Dan Matei Agathon, fost ministru al Turismului, a subliniat la Digi24 importanţa prompvării online şi a menţionat că sumele alocate sunt apropiate de cele clasice. „e exagerată promovarea pe un raliu, indiferent că se desfăşoară în zona Sibiului”, a adăugat Agathon.

Şefii din turism îşi apără, însă, investiţia. Evenimentul a atras peste 40.000 de spectatori, spun aceştia. Câţi dintre ei au venit special pentru raliu şi au cheltuit bani în hotelurile şi pensiunile sibiene, nu ştie însă nimeni.

Fostul ministru al turismului Elena Udrea a criticat dur, în urmă cu o lună, modul în care s-a prezentat România la Târgul Internațional de Turism de la Paris.

"Mai mare ruşinea. De la o ţară care câştiga trei "Mere de Aur" (Oscarurile turismului) şi primea premii la Târgul de Turism de la Berlin în mandatul meu de ministru, am ajuns să ne facem acum de râs în toată lumea”, spunea ea.

Între timp, turismul local rămane dependent de bugetele tot mai sărace ale românilor.

Puţin peste un milion de turişti străini au ajuns pe plaiurile mioritice în primele 8 luni, mai puţini decât au avut bulgarii în cele trei luni de vară. Şi după ce că sunt puţini, cei care ne trec pragul nici nu petrec prea mult timp la noi. Stau, în medie, doar două zile. Potenţialul este însă uriaş. Studiile arată că România ar putea atrage 35 de milioane de turişti pe an.

 
Partenerii noștri
Confidenţialitatea ta este importantă pentru noi. Vrem să fim transparenţi și să îţi oferim posibilitatea să accepţi cookie-urile în funcţie de preferinţele tale.
De ce cookie-uri? Le utilizăm pentru a optimiza funcţionalitatea site-ului web, a îmbunătăţi experienţa de navigare, a se integra cu reţele de socializare şi a afişa reclame relevante pentru interesele tale. Prin clic pe butonul "DA, ACCEPT" accepţi utilizarea modulelor cookie. Îţi poţi totodată schimba preferinţele privind modulele cookie.
Da, accept
Modific setările
Alegerea dumneavoastră privind modulele cookie de pe acest site
Aceste cookies sunt strict necesare pentru funcţionarea site-ului și nu necesită acordul vizitatorilor site-ului, fiind activate automat.
- Afișarea secţiunilor site-ului - Reţinerea preferinţelor personale (inclusiv în ceea ce privește cookie-urile) - Reţinerea datelor de logare (cu excepţia logării printr-o platformă terţă, vezi mai jos) - Dacă este cazul, reţinerea coșului de cumpărături și reţinerea progresului unei comenzi
Companie Domeniu Politica de confidenţialitate
RCS&RDS S.A. digi24.ro Vezi politica de confidenţialitate
cmp_level, prv_level, m2digi24ro, stickyCookie
Studiu de Audienţă și Trafic Internet (prin CXENSE) brat.ro
cX_S, cX_P, cX_T
Google IDE google.com Vezi politica de confidenţialitate
IDE
Vă rugăm să alegeţi care dintre fişierele cookie de mai jos doriţi să fie utilizate în ce vă priveşte.
Aceste module cookie ne permit să analizăm modul de folosire a paginii web, putând astfel să ne adaptăm necesității userului prin îmbunătățirea permanentă a website-ului nostru.
- Analiza traficului pe site: câţi vizitatori, din ce arie geografică, de pe ce terminal, cu ce browser, etc, ne vizitează - A/B testing pentru optimizarea layoutului site-ului - Analiza perioadei de timp petrecute de fiecare vizitator pe paginile noastre web - Solicitarea de feedback despre anumite părţi ale site-ului
Companie Domeniu Politica de confidenţialitate
Google Analytics google.com Vezi politica de confidenţialitate
_ga, _gid, _gat, AMP_TOKEN, _gac_<property-id>, __utma, __utm, __utmb, __utmc, __utmz, __utmv
Aceste module cookie vă permit să vă conectaţi la reţelele de socializare preferate și să interacţionaţi cu alţi utilizatori.
- Interacţiuni social media (like & share) - Posibilitatea de a te loga în cont folosind o platformă terţă (Facebook, Google, etc) - Rularea conţinutului din platforme terţe (youtube, soundcloud, etc)
Companie Domeniu Politica de confidenţialitate
Facebook facebook.com Vezi politica de confidenţialitate
a11y, act, csm, P, presence, s, x-referer, xs, dpr, datr, fr, c_user
Youtube youtube.com Vezi politica de confidenţialitate
GED_PLAYLIST_ACTIVITY,APISID, GEUP, HSID, LOGIN_INFO, NID, PREF, SAPISID, SID, SSID, SIDCC, T9S2P.resume, VISITOR_INFO1_LIVE, YSC, dkv, s_gl, wide
Twitter twitter.com Vezi politica de confidenţialitate
_twitter_sess, auth_token, lang, twid, eu_cn, personalization_id, syndication_guest_id, tfw_exp
Instagram instagram.com Vezi politica de confidenţialitate
csrftoken, ds_user_id, ig_did, ig_cb, mcd, mid, rur, shbid, shbts, urlgen
Aceste module cookie sunt folosite de noi și alte entităţi pentru a vă oferi publicitate relevantă intereselor dumneavoastră, atât în cadrul site-ului nostru, cât și în afara acestuia.
- Oferirea de publicitate în site adaptată concluziilor pe care le tragem despre tine în funcţie de istoricul navigării tale în site și, în unele cazuri, în funcţie de profilul pe care îl creăm despre tine. Facem acest lucru pentru a menţine site-ul profitabil, în așa fel încât să nu percepem o taxă de accesare a site-ului de la cei care îl vizitează. - Chiar dacă astfel de module cookie nu sunt utilizate, te rugăm să reţii că ţi se vor afişa reclame pe site-ul nostru, dar acestea nu vor fi adaptate intereselor tale. Aceste reclame pot să fie adaptate în funcţie de conţinutul paginii.
Companie Domeniu Politica de confidenţialitate
CXENSE cxense.com Vezi politica de confidenţialitate
gcks, gckp, _cX_segmentInfo, cx_profile_timeout, cx_profile_data
Google DFP google.com Vezi politica de confidenţialitate
__gads, id, NID, SID, ANID, IDE, DSID, FLC, AID, TAID, exchange_uid, uid, _ssum, test_cookie, 1P_JAR, APISID, evid_0046, evid_0046-synced
Trimite
Vezi politica de confidențialitate