O NOUĂ PROBLEMĂ DE ETICHETARE. Au „botezat” Budweiser-ul

Data publicării:
27022013 20bud-51943

Grupul Anheuser-Busch Inbev a fost dat în judecată de grupuri de consumatori în statul California pentru etichetare falsă. Producătorul ar dilua 11 dintre berile sale, printre care Budweiser și Michelob. Sunt băuturi etichetate cu 5% alcool, dar de fapt concentrația ar fi mult mai mică.

Informațiile se bazează și pe declarațiile unor foști angajați ai fabricilor. Aceștia spun că apa se adaugă întotdeauna chiar înainte de îmbuteliere, iar tăria berii scădea cu 3 până la 8 procente. E o tehnologie avansată în privința producţiei, prin care monitorizează nivelul final al alcoolului din bere și adaugă de fapt mai multă apă decât prevede rețeta.

Potrivit plângerii depuse la tribunal se cer despăgubiri pentru toți cumpărătorii de Budweiser din ultimii cinci ani, într-un cuantum neprecizat. Termenul arată de fapt și cine este considerat responsabil de aceste falsificări, anume grupul belgian Inbev.

În 2008 Inbev și Anheuser-Busch, care avea în portofoliu Budweiser, au fuzionat. S-a format cel mai mare producător mondial de bere. A fost o tranzacție uriașă, de 52 de miliarde de dolari, în care grupul european a fost vioara întâi. A fost un efort financiar uriaș și investițiile trebuie cumva amortizate mai repede. Inclusiv prin creșterea profitului cu... apă.

Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News

Partenerii noștri