Trei turiști s-au plâns primarului după ce au plătit prea mult la un restaurant

Data publicării:
venetia san marco italia
FOTO: Shutterstock

Un turist britanic a trimis o scrisoare în care se plânge primarului Veneției după ce el, alături de părinții lui, au fost nevoiți să plătească 526 de euro pentru un prânz într-un restaurant de lângă Piața St. Marco.

venetia san marco italia
FOTO: Shutterstock

Luke Tang, profesor la universitatea Birmingham, spune că el și părinții lui, în vârstă de 70 de ani, au fost șocați atunci când au văzut nota de plată după ce au fost serviți cu mai multe fructe de mare, mai multe decât ar fi comandat ei, relatează The Telegraph.

Bărbatul îi acuză pe chelnerii de la restaurantul Trattoria Casanova că au profitat de faptul că nici el și nici părinții lui nu vorbeau italiană.

În scrisoarea adresată primarului, Luke Tang a afirmat: „Nu mă aștept să primesc banii înapoi, dar am vrut să atrag atenția asupra unui comportament care va strica reputația Veneției. Este dizgrațios și cu adevărat rușinos pentru un oraș ca Veneția”.

Ei au consumat 20 de stridii, spaghete cu calamar, pește la grătar și rac.

„Nu am vrut să inițiez un scandal pentru că ne grăbeam să prindem un avion. De asemenea, părinții mei sunt în vârstă, iar tatăl meu ia pastile, așa că n-am vrut să fac o scenă și să-i supăr”, a declarat Luke Tang.

„Când am ajuns acasă, am verificat restaurantul pe internet și mi-am dat seama că nu suntem singurii care am fost tratați așa. Au fost multe plângeri de la turiști japonezi sau coreeni – restaurantul părea să caute turiști asiatici pentru că din cauza limbii pe care o vorbesc, le este greu să se plângă”, povesteștete bărbatul.

„Acest lucru nu este acceptat în Europa și mai ales într-un oraș care se bazează pe turism, ca Veneția”, adaugă bărbatul.

Managerul restaurantului se apără și spune că turiștii au primit ce au comandat, iar prețurile erau afișate în meniu.

„Le-am dat ce au comandat. Prețul peștelui pe 100 de grame este afișat în meniu”, a declarat un manager. El a adăugat că restaurantul a fost recent modernizat, a angajat 14 chelneri și a montat televizoare și, de asemenea, este situat foarte aproape de Piața St. Marco.

Este al doilea caz de acest gen în Veneția, în ultimele zile. Luni, un cuplu de japonezi a fost taxat cu 120 de euro pentru o porție de spaghete cu homar. După ce s-au plâns angajaților, restaurantul le-a oferit o reducere de 40%.

Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News

Partenerii noștri