LA VOLAN. Marca DS, 60 de ani de existență

Data publicării:
ds3 ds.com 1

Lansat în 1955, DS reprezintă una din principalele atracţii ale peisajului auto francez. Renumit datorită succesului comercial şi sportiv, dar şi datorită carierei politice alături de generalul De Gaulle, brandul și-a făcut cunoscută expertiza în întreaga lume. Marca DS a fost înfiinţată la 1 iunie 2014, ca marca de sine stătătoare. Până atunci, automobilele au fost produse ca sub-brand al Citroen. Odată cu despărțirea de cunoscuta marcă franceză, DS și-a propus drept principal obiectiv perpetuarea spiritului avangardist şi încurajarea pieţei auto franceze de a se reînnoi cu o nouă gamă de lux.

DS propune, aşadar, automobile care se disting prin stilul remarcabil, tehnologie, confort dinamic şi rafinament în cele mai mici detalii. Gama DS include: DS 3, DS 3 CABRIO, DS 4, DS 5, DS 5LS şi DS 6. La fabricarea automobilelor, constructorul folosește materialele nobile şi tehnologii inovatoare, precum ansamblul de propulsie hibrid diesel ce echipează versiunea DS 5. Motorizările propuse de francezi sunt deosebit de prietenoase cu mediul. Vehiculele gamei au consumuri care se situează între 3,8 și 4,3 litri la suta de kilometri pentru propulsoarele diesel și valori ale noxelor emise conform normelor actuale.

De remarcat este și motorizarea Hybrid 4x4: are un consum de 3,5 litri la suta de kilometri în ciclu combinat. Până acum, marca a înregistrat un număr de peste 500.000 de unităţi vândute de la lansare.

Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News

Partenerii noștri