Veniturile totale ale Facebook au crescut cu 44,6% în cel de-al doilea trimestru al acestui an, faţă de acelaşi trimestru al anului trecut, până la 9,32 miliarde dolari, peste aşteptările analiştilor, informează News.ro.
FOTO: Gulliver/Getty Images
Din veniturile totale, cele din publicitate reprezintă 98,2%, adică 9,16 miliarde dolari. Din această ultimă sumă, veniturile din publicitatea pe dispozitivele mobile reprezintă 87%, adică 8 miliarde dolari, acestea înregistrând un avans de 53% faţă de al doilea trimestru din 2016.
Compania a reuşit să obţină mai multe venituri din publicitatea oferită prin intermediul a două servicii, News Feed şi aplicaţia foto Instagram, ultima având peste 700 milioane de utilizatori.
Directorul general al companiei, Mark Zuckerberg, a declarat recent că firma se va concentra în viitorul apropiat pe creşterea veniturilor din cele două servicii de mesagerie, Messenger şi WhatsApp, fiecare având peste un miliard de utilizatori.
Profitul net al companiei a crescut cu 70,6%, faţă de acelaşi trimestru al anului trecut, până la 3,89 miliarde euro, peste aşteptările analiştilor. Numărul utilizatorilor activi a crescut cu 17,2%, până la două miliarde.
După publicarea rezultatelor, preţul acţiunilor a ajuns la un nivel record pe bursa americană Nasdaq, depăşind valoarea de 166 de dolari pe acţiune.
Confidenţialitatea ta este importantă pentru noi. Vrem să fim transparenţi și să îţi oferim posibilitatea să accepţi cookie-urile în funcţie de preferinţele tale.
De ce cookie-uri? Le utilizăm pentru a optimiza funcţionalitatea site-ului web, a îmbunătăţi experienţa de navigare, a se integra cu reţele de socializare şi a afişa reclame relevante pentru interesele tale. Prin clic pe butonul "DA, ACCEPT" accepţi utilizarea modulelor cookie. Îţi poţi totodată schimba preferinţele privind modulele cookie.
Da, accept
Modific setările
Informaţii suplimentare
Alegerea dumneavoastră privind modulele cookie de pe acest site
Aceste cookies sunt strict necesare pentru funcţionarea site-ului și nu necesită acordul vizitatorilor site-ului, fiind activate automat.
- Afișarea secţiunilor site-ului- Reţinerea preferinţelor personale (inclusiv în ceea ce privește cookie-urile)- Reţinerea datelor de logare (cu excepţia logării printr-o platformă terţă, vezi mai jos)- Dacă este cazul, reţinerea coșului de cumpărături și reţinerea progresului unei comenzi
Vă rugăm să alegeţi care dintre fişierele cookie de mai jos doriţi să fie utilizate în ce vă priveşte.
Aceste module cookie ne permit să analizăm modul de folosire a paginii web, putând astfel să ne adaptăm necesității userului prin îmbunătățirea permanentă a website-ului nostru.
- Analiza traficului pe site: câţi vizitatori, din ce arie geografică, de pe ce terminal, cu ce browser, etc, ne vizitează- A/B testing pentru optimizarea layoutului site-ului- Analiza perioadei de timp petrecute de fiecare vizitator pe paginile noastre web- Solicitarea de feedback despre anumite părţi ale site-ului
Aceste module cookie vă permit să vă conectaţi la reţelele de socializare preferate și să interacţionaţi cu alţi utilizatori.
- Interacţiuni social media (like & share)- Posibilitatea de a te loga în cont folosind o platformă terţă (Facebook, Google, etc)- Rularea conţinutului din platforme terţe (youtube, soundcloud, etc)
Aceste module cookie sunt folosite de noi și alte entităţi pentru a vă oferi publicitate relevantă intereselor dumneavoastră, atât în cadrul site-ului nostru, cât și în afara acestuia.
- Oferirea de publicitate în site adaptată concluziilor pe care le tragem despre tine în funcţie de istoricul navigării tale în site și, în unele cazuri, în funcţie de profilul pe care îl creăm despre tine. Facem acest lucru pentru a menţine site-ul profitabil, în așa fel încât să nu percepem o taxă de accesare a site-ului de la cei care îl vizitează.- Chiar dacă astfel de module cookie nu sunt utilizate, te rugăm să reţii că ţi se vor afişa reclame pe site-ul nostru, dar acestea nu vor fi adaptate intereselor tale. Aceste reclame pot să fie adaptate în funcţie de conţinutul paginii.