2.0. Facebook anunță că intră în zona de „online dating”

Data publicării:
Popular Smart Phone Apps Of 2016
Foto: Guliver/GettyImages

Tinder a depăşit de mult statutul de simplă aplicaţie de dating şi a devenit o afacere profitabilă. Este pe cale să îşi dubleze veniturile, anul acesta, iar asta le-a cam dat de gândit celor de la Facebook, care au anunţat că vor lansa şi ei o funcţionalitate dedicată persoanelor care îşi caută jumătatea. Ce urmăreşte Facebook cu această mişcare, vedeţi duminică de la ora 11:30, la emisiunea 2.0 , prezentată de Iulia Ionescu.

Victor Kapra: Dacă vedem statisticile, câte din cuplurile tinere s-au cunoscut online, foarte foarte multe, ne dăm seama că oamenii au nevoie de un astfel de serviciu.

Monica Jitariuc,  specialist în comunicare:  Cred că deja e vorba de unde ne petrecem timpul. Ne întâlnim iubirea vieţii, Doamne ajută, acolo unde ne petrecem şi timpul probabil. Pe vremuri, ne uitam în metrou şi ne gândeam că în metrou o să fie. Astăzi stăm mai puţin în metrou sau când stăm în metrou, suntem de fapt tot în reţeaua de socializare.

Așa se face că, la începutul anului, Tinder se lăuda cu 20 de miliarde de match-uri, în cei şase ani de când se află pe piaţa de dating online. Înregistrează 1,6 miliarde de swipe-uri şi 26 milioane de "potriviri" pe zi, care se concretizează în aproximativ 1,5 milioane de întâlniri pe săptămână. Sunt cifre atrăgătoare, mai ales pentru o companie al cărei obiectiv este strângerea de informaţii de la o bază de dată de oameni cât mai mare. Aşa că nu e de mirare că Facebook a hotărât să se extindă şi în zona de dating online.

Alex Negrea, consultant social media: Au această reţetă prin care orice ai face şi prinde, Facebook vine şi te întreabă: "Vrei să vinzi?". Dacă zici nu, fac şi ei.

Mihai Baloianu, visual marketer: Ştim bine că algoritmul Facebook, ca şi cel de Instagram, sunt extrem de bine dezvoltate în a urmări persoana şi a-i face un asemenea profil încât marja ca doi oameni să se înţeleagă pe mai multe planuri este destul de mare.

Facebook Dating App nu va fi, însă, o replică a lui Tinder, pe fundal albastru. Celebrul "swipe right" va fi înlocuit de inițierea unei conversații reale, iar platforma va folosi toate informațiile pe care le deține rețeaua de socializare despre noi astfel încât să ne conecteze cu cele mai potrivite persoane.

Sebastian Coţofană: Tinder, orice, le-am folosit pe toate, mă bucur că există, toate şi-au făcut treaba la timpul lor. Sunt pentru Facebook Dating App, o să-mi instalez, o să folosesc.

Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News

Partenerii noștri