A fost lansat parfumul care miroase „a frică”

Data actualizării: Data publicării:
threat de toilette

Producătorul rus de soluţii de securitate cibernetică Kaspersky Lab a găsit o modalitate inedită de a atrage atenția asupra importanței securității cibernetice: a lansat un parfum.

Setarile tale privind cookie-urile nu permit afisarea continutul din aceasta sectiune. Poti actualiza setarile modulelor coookie direct din browser sau de aici – e nevoie sa accepti cookie-urile social media

>

Parfumul „Threat de Toilette” a fost lansat în colaborare cu Scarlett London, o cunoscută bloggeriță de modă din Marea Britanie, relatează Mashable.

Parfumul, care are atât variantă pentru femei, cât și pentru bărbați, face parte dintr-o campanie de conștientizare: vrea să le aducă aminte ultilizatorilor de internet de importanța securității cibernetice.

Cei de la Kaspersky spun că parfumul miroase „a frică” - simbolic, desigur, pentru că scopul este să-i facă pe oameni să înțeleagă riscurile atacurilor cibernetice.

Frica ne trezește simțurile. Frica nu mai este percepută doar în lumea fizică, este peste tot în jurul nostru, în viețile noastre conectate” la internet, a spus David Emm, cercetător principal de securitate la Kaspersky Lab, pentru The Register.

Setarile tale privind cookie-urile nu permit afisarea continutul din aceasta sectiune. Poti actualiza setarile modulelor coookie direct din browser sau de aici – e nevoie sa accepti cookie-urile social media

Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News

Partenerii noștri