Facebook ar fi permis acces la mesajele private ale utilizatorilor unor companii ca Netflix și Spotify. Reacția Netflix

Data actualizării: Data publicării:
Popular Smart Phone Apps Of 2016

Facebook a permis unor companii ca Netflix, Spotify şi Royal Bank of Canada acces la mesajele private ale utilizatorilor, potrivit unui raport publicat de New York Times.

Aparent, Facebook a permis Spotify, Netflix şi Royal Bank of Canada să citească, scrie şi să şteargă mesaje private ale utilizatorilor şi să vadă toţi participanţii la discuţii. În cazul Spotify, accesul avea în vedere muzica împărtăşită prin mesageria Facebook, potrivit News.ro.

Reprezentanții Netflix transmit, însă, că nu accesat mesajele private de pe Facebook ale oamenilor.

De-a lungul timpului am încercat mai multe metode prin care să aducem Netflix în Social Media. Un exemplu este o opțiune lansată în 2014, care le permitea membrilor să le recomande prietenilor seriale TV și filme via Messenger sau Netflix. Acestă opțiune nu a fost foarte populară, așa că am renunțat la ea în 2015. În niciun moment nu am accesat mesajele private de pe Facebook ale oamenilor și nici nu am cerut acest lucru”, transmite compania Netflix.

Potrivit raportului, citat de Variety, Spotify a putut să vadă lunar mesaje de la peste 70 de milioane de utilizatori, însă nu a fost specificat dacă compania a avut acces deplin la numărul de utilizatori.

Reprezentanţi ai Spotify şi Netflix au declarat pentru NY Times că nu aveau cunoştinţă de „puterile date lor de Facebook”, iar un purtător de cuvânt al Royal Bank of Canada a contestat că banca a avut un astfel de acces.

Spotify continuă să ofere utilizatorilor posibilitatea de a împărtăşi muzică prin Facebook Messenger. Netflix şi banca din Canada au declarat pentru NY Times că nu mai au nevoie de acces la mesaje, pentru că au dezactivat componentele care încorporau asta.

Potrivit  lui Steve Satterfield, director al Facebook privind politica de confidenţialitate, niciunul dintre parteneriate nu a încălcat confidenţialitatea utilizatorilor sau regulile FTC, iar companiilor le-a fost cerut să se supună politicilor Facebook.

În acorduri este prevăzut că Facebook considera extensiile companiilor externe ca metode de interacţiune pe care utilizatorii le pot folosi pentru a interacţiona cu prietenii lor şi, drept urmare, nu a căutat să aibă permisiune adiţională din partea utilizatorilor.

Unele dintre aceste acorduri datau din 2010, altele continuau să fie active şi în 2017. Un alt purtător de cuvânt a declarat pentru NY Times că Facebook nu a găsit dovezi de abuz din partea acestor companii. Facebook a admis că nu a fost vigilentă cu privire la parteneriate şi că unele companii puteau accesa date în continuare. 

Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News

Partenerii noștri
Playtech
Orașul din România de care fuge toată lumea, deși chiriile încep de la 9 lei: "Au zis că nu mai pot sta în...
Digi FM
Florin Negruțiu dezvăluie strategia subtilă a lui Marcel Ciolacu în PSD și politica din spatele alegerilor...
Pro FM
Cât a avut de tras Celine Dion după ziua nunții! "Am mers la doctor. A trebuit să iau antibiotice vreo 3...
Film Now
Ben Stiller spune că a fost terifiat de recenziile îngrozitoare primite în urma lansării filmului „Zoolander...
Adevarul
Scene horror în centrul Londrei. Mai mulți cai plini de sânge și-au aruncat călăreții și au lovit mașini și...
Newsweek
VIDEO 25 de nave rusești staționează în Marea Neagră. Vestea bună: Nu au muniție și drone de atac
Digi FM
Fiica lui Catherine Zeta-Jones, o copie fidelă a mamei sale la 21 de ani. Carys strălucește în rochia mamei...
Digi World
Un artist din Franța a devenit prima persoană care a călătorit într-o mașină zburătoare: „A fost o experiență...
Digi Animal World
Un aligator a adormit sub un avion al Forțelor Aeriene din Florida. Momentul când reptila este evacuată de pe...
Film Now
Antonio Banderas, impecabil pe covorul roșu la brațul lui Nicole Kimpel. Actorul și iubita lui cu 21 ani mai...