Facebook face modificări la News Feed pentru a reduce titlurile de tip „clickbait”

Data publicării:
Facebook's Influence In Consumer Consumption Of News Growing
Foto: Gulliver/Getty Images

Facebook a anunțat într-un articol pe blog că va face mai multe schimbări pentru a ține departe titlurile de tip „clickbait” de News Feed.

Facebook's Influence In Consumer Consumption Of News Growing
Foto: Gulliver/Getty Images

Oamenii ne spun că nu le plac poveștile înșelătoare, senzaționale sau spam. Asta include titlurile clickbait, concepute pentru a atrage atenția și a atrage vizitatorii prin clic pe un link. Într-un efort de a susține o comunitate informată, lucrăm pentru a determina ce postări ar putea avea titluri de tip clickbait, astfel încât să le putem arăta mai rar în News Feed”, anunță compania.

Facebook anunță trei schimbări:

  • de acum înainte se va lua în considerare clickbait-ul la nivel de postare, pe lângă domeniu și nivelul paginii, pentru a reduce titlurile înșelătoare
  • pentru a face acest lucru mai ușor, va împărți postările clickbait în două categorii: titlurile care nu comunică toată informația și cele care exagerează
  • testarea se va face în mai multe limbi.

Potrivit Facebook, majoritatea paginilor nu vor vedea schimbări majore în urma update-ului, însă cei care se bazează pe clickbait vor simți scăderi de trafic. „Imediat ce încetează să folosească titluri clickbait efectul actualizărilor nu va mai afecta paginile”, mai anunță compania.

Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News

Partenerii noștri