Sari la conținut

Facebook lansează un serviciu de „dating”. Ce alte anunțuri a făcut compania

Pentru prima oară de la crearea sa, Facebook lansează un serviciu matrimonial. Anunţul a fost făcut de Mark Zuckerberg care spune că aplicaţia respectivă va fi diponibilă în curând.

„Anunţăm noi caracteristici care se vor adresa întâlnirilor. Se vor adresa relaţiilor pe termen lung, nu doar relaţiilor pasagere. Dacă şi voi credeţi, aşa cum cred şi eu, că e importantă construirea de relaţii, că e importantă crearea unui sentiment al comunităţii, dacă şi voi credeţi că e important să munceşti pentru a aduce lumea laolaltă, atunci vă spun asta: vom continua să construim”, a declarat fondatorul Facebook.

Serviciul nu se adresează, însă, relaţiilor pasagere, susţine fondatorul reţelei de socializare, care a precizat că utilizatorii îşi pot crea un profil separat, care nu va fi vizibil listei lor de prieteni. Mark Zuckerberg a mărturisit că ideea i-a venit după ce a observat că 200 de milioane de utilizatori Facebook nu au parteneri, potrivit celor declarate de ei înşişi pe conturile personale.

Anunțul a fost făcut la conferinţa F8 a Facebook, care a început marţi.

Acţiunile Match Group Inc, proprietarul aplicaţiei Tinder, au scăzut cu 18 procente după acest anunţ. Cele ale IAC, compania-mamă a Match Group, au scăzut cu 12 procente.

Facebook va crea funcţii de ştergere a istoricului de navigare

Mark Zuckerberg, cofondator şi CEO al Facebook, a anunţat marţi că reţeaua de socializare construieşte noi funcţii.  Prima dintre ele este funcţia de control numită „clear history”, care va permite utilizatorilor să şteargă istoricul de navigare.

„În browser-ul vostru există un mod simplu de a şterge cookies şi istoricul. (...) Noi construim o versiune pentru Facebook. Va fi o simplă funcţie de control pentru a şterge istoricul de navigare pe Facebook - ce aţi accesat, site-uri pe care le-ai vizitat şi aşa mai departe”, a scris Zuckerberg marţi, pe contul său.

Aceasta are directă legătură cu scandalul Cambridge Analytica.

 

Realitate augmentată pentru publicitatea pe Messenger

Aplicaţia de mesagerie a Facebook a lansat marţi o funcţie de realitate augmentată care va permite utilizatorilor să vadă produsele pe care vor să le cumpere ca şi când le-ar avea deja, în încercarea de a atrage potenţiali clienţi publicitari.

Deşi aplicaţiile pentru mesaje pentru telefoanele inteligente nu afişează reclame, Facebook a transmis că cei 1,3 miliarde de oameni care folosesc serviciul Messenger sunt vizaţi pentru creşterea pe termen lung a câştigurilor companiei, scrie Reuters, preluată de News.ro.

David Marcus, şeful aplicaţiei Messenger a Facebook, a spus într-un interviu că utilizatorii posibili cumpărători vor putea vizualiza şi testa produse. Sephora este una dintre primele companii care vor folosi funcţia şi va permite utilizatorilor să încerce virtual produsele sale cosmetice.

Funcții noi la serviciu Workplace

Pe de altă parte, Facebook a anunţat marţi că va adăuga noi funcţii la serviciul Workplace, pentru a atrage clienţii corporativi şi a concura mai eficient cu companii precum Slack, relatează Reuters, preluată de News.ro.

Facebook a încercat de mult timp să atragă clienţii din categoria business, dar compania este identificată mai ales pentru brandurile de consum, care includ reţeaua de socializare, Messenger şi WhatsApp.

Serviciul Workplace este un segment cu creştere rapidă, dar serviciile concurente Slack şi Microsoft Teams oferă integrarea unor aplicaţii de la terţi, ca mijloc de a atrage şi păstra clienţii.

Piaţa ar urma să valoreze 3,2 miliarde de dolari, potrivit firmei de analiză a pieţei IDC, şi se aglomerează rapid cu companii care includ Google, Cisco Systems şi Atlassian.

Produsul Workplace al Facebook va primi un aşa-numit director de integrare care va reuni peste 50 de servicii software, între care SharePoint al Microsoft, SurveyMonkey şi Jira, al Atlassian, care ajută dezvoltatorii să administreze proiecte şi să construiască software.

Aceste instrumente de colaborare au rolul de a fi centre de la care angajaţii din birouri pot accesa softul de afaceri pe care îl utilizează.

Facebook, care a introdus Workplace în 2016, a anunţat în octombrie că peste 30.000 de organizaţii utilizează produsul, între care Match Group, care deţine Tinder, Farmers Insurance Group şi Starbucks.

Compania nu a oferit date recente şi nu a precizat câte companii plătesc pentru serviciul premium. Prin comparaţie, Microsoft Teams este folosită de 200.000 de companii, în timp ce Slack susţine că are 50.000 de clienşi corporativi.

Totuşi, îngrijorările legate de modul în care Facebook gestionează datele private ale clienţilor corporativi reduc interesul acestora pentru serviciul Workplace, potrivit analiştilor.

Etichete: Facebook , Mark Zuckerberg , facebook dating , intalniri facebook , servicii noi facebook

Pe aceeași temă
Confidenţialitatea ta este importantă pentru noi. Vrem să fim transparenţi și să îţi oferim posibilitatea să accepţi cookie-urile în funcţie de preferinţele tale.
De ce cookie-uri? Le utilizăm pentru a optimiza funcţionalitatea site-ului web, a îmbunătăţi experienţa de navigare, a se integra cu reţele de socializare şi a afişa reclame relevante pentru interesele tale. Prin clic pe butonul "DA, ACCEPT" accepţi utilizarea modulelor cookie. Îţi poţi totodată schimba preferinţele privind modulele cookie.
Da, accept
Modific setările
Alegerea dumneavoastră privind modulele cookie de pe acest site
Aceste cookies sunt strict necesare pentru funcţionarea site-ului și nu necesită acordul vizitatorilor site-ului, fiind activate automat.
- Afișarea secţiunilor site-ului - Reţinerea preferinţelor personale (inclusiv în ceea ce privește cookie-urile) - Reţinerea datelor de logare (cu excepţia logării printr-o platformă terţă, vezi mai jos) - Dacă este cazul, reţinerea coșului de cumpărături și reţinerea progresului unei comenzi
Companie Domeniu Politica de confidenţialitate
RCS&RDS S.A. digi24.ro Vezi politica de confidenţialitate
prv_level, civicCookieControl, m2digi24ro, stickyCookie
Google Analytics google.com Vezi politica de confidenţialitate
_ga, _gid, _gat, AMP_TOKEN, _gac_<property-id>, __utma, __utm, __utmb, __utmc, __utmz, __utmv
CXENSE cxense.com Vezi politica de confidenţialitate
cX_S, cX_P, gcks, gckp, _cX_segmentInfo, cX_T
Google IDE google.com Vezi politica de confidenţialitate
IDE
Vă rugăm să alegeţi care dintre fişierele cookie de mai jos nu doriţi să fie utilizate în ce vă priveşte.
Aceste module cookie ne permit să analizăm modul de folosire a paginii web, putând astfel să ne adaptăm necesității userului prin îmbunătățirea permanentă a website-ului nostru.
- Analiza traficului pe site: câţi vizitatori, din ce arie geografică, de pe ce terminal, cu ce browser, etc, ne vizitează - A/B testing pentru optimizarea layoutului site-ului - Analiza perioadei de timp petrecute de fiecare vizitator pe paginile noastre web - Solicitarea de feedback despre anumite părţi ale site-ului
Companie Domeniu Politica de confidenţialitate
CrazyEgg crazyegg.com Vezi politica de confidenţialitate
ce2ab, ce_login, ceac, sid, _ceir, is_returning, _CEFT, ceg.s, ceg.u, __ar_v4, __distillery, __zlcmid, __zprivacy, _ga, _gat, ki_r, ki_s, ki_t, ki_u, km_ai, km_lv, km_ni, km_uq, km_vs, kvcd, optimizelyBuckets, optimizelyEndUserId, optimizelyPendingLogEvents, optimizelySegments
CXENSE cxense.com Vezi politica de confidenţialitate
cx_profile_timeout, cx_profile_data
Aceste module cookie vă permit să vă conectaţi la reţelele de socializare preferate și să interacţionaţi cu alţi utilizatori.
- Interacţiuni social media (like & share) - Posibilitatea de a te loga în cont folosind o platformă terţă (Facebook, Google, etc) - Rularea conţinutului din platforme terţe (youtube, soundcloud, etc)
Companie Domeniu Politica de confidenţialitate
Facebook facebook.com Vezi politica de confidenţialitate
a11y, act, csm, P, presence, s, x-referer, xs, dpr, datr, fr, c_user
Youtube youtube.com Vezi politica de confidenţialitate
GED_PLAYLIST_ACTIVITY,APISID, GEUP, HSID, LOGIN_INFO, NID, PREF, SAPISID, SID, SSID, SIDCC, T9S2P.resume, VISITOR_INFO1_LIVE, YSC, dkv, s_gl, wide
Twitter twitter.com Vezi politica de confidenţialitate
_twitter_sess, auth_token, lang, twid, eu_cn, personalization_id, syndication_guest_id, tfw_exp
Aceste module cookie sunt folosite de noi și alte entităţi pentru a vă oferi publicitate relevantă intereselor dumneavoastră, atât în cadrul site-ului nostru, cât și în afara acestuia.
- Oferirea de publicitate în site adaptată concluziilor pe care le tragem despre tine în funcţie de istoricul navigării tale în site și, în unele cazuri, în funcţie de profilul pe care îl creăm despre tine. Facem acest lucru pentru a menţine site-ul profitabil, în așa fel încât să nu percepem o taxă de accesare a site-ului de la cei care îl vizitează. - Chiar dacă astfel de module cookie nu sunt utilizate, te rugăm să reţii că ţi se vor afişa reclame pe site-ul nostru, dar acestea nu vor fi adaptate intereselor tale. Aceste reclame pot să fie adaptate în funcţie de conţinutul paginii.
Companie Domeniu Politica de confidenţialitate
Google DFP google.com Vezi politica de confidenţialitate
__gads, id, NID, SID, ANID, IDE, DSID, FLC, AID, TAID, exchange_uid, uid, _ssum, test_cookie, 1P_JAR, APISID, evid_0046, evid_0046-synced
Trimite
Vezi aici politica noastră de cookie-uri și de prelucrare a datelor tale