Sari la conținut

GALERIE FOTO. Cele mai frumoase imagini realizate de NASA în 2016

NASA a publicat mai multe fotografii impresionante, realizate în anul 2016. De la momente care au avut loc pe Pământ, până la stele și galaxii îndepărtate, munca astronauților și astronomilor de a descifra secretele Universului este mai aproape de noi prin aceste imagini.

poza colaj nasa

Iată câteva din cele mai frumoase şi surprinzătoare fotografii publicate de NASA. Fotografiile din spațiu au fost, majoritatea, realizate cu ajutorul telescopului spațial Hubble și cele de pe Pământ de fotograful NASA, Bill Ingalls.

17 ianuarie: Malul oceanului în California este acoperit de un nor gros gri. Totuși, asta nu oprește racheta SpacX, falcon 9, să decoleze de la baza Vanderberg. Sursa: Bill Ingalls/ NASA

cer negru in california nasa

9 mai: Silueta planetei Mercur (pata neagră din spatele soarelui) este fotografiată din birourile NASA din Washington. Mercur nu a mai fost văzut din 2006. Sursa:  Joel Kowsky / NASA

planeta mercur nasa

18 iunie: Sfârșitul călătoriei pentru ocupanții capsulei Soyuz TMA-19M. Au plecat din Baikonur pe 15 decembrie 2015 și cei trei cosmonauți au revenit pe Pământ 186 de zile mai târziu. Capsula lor este agățată de o parașută și se pregătește să aterizeze pe Pământ. Sursă: Bill Ingalls / NASA

capsula soyuz prinsa de parasuta nasa

28 iunie: Al doilea test pentru lansatorul Space Launch System. Acest lansator va avea misiuni pe Marte în 2035. Sursă: Bill Ingalls/NASA.

explozie test misiune marte nasa