UEFA a comunicat oferta de bilete la Euro 2020. Categoriile și prețurile acestora

Data publicării:
euro 2020

UEFA a anunţat politica de vânzare a biletelor, precum şi preţurile acestora, pentru Campionatul European din 2020, competiţie care va fi organizată, în premieră, pe întreg cuprinsul Europei, în vederea marcării celei de-a 60-a aniversări, informează frf.ro.

Turneul final, care se va desfăşura între 12 iunie şi 12 iulie 2020, va oferi celor 24 de echipe calificate prilejul de a juca în 12 oraşe: Amsterdam, Baku, Bilbao, Bucureşti, Budapesta, Copenhaga, Dublin, Glasgow, Londra, München, Roma şi Sankt Petersburg.

Un număr record de trei milioane de bilete vor fi disponibile fanilor. „LIVE IT. FOR REAL” este sloganul prin care suporterii sunt încurajaţi să vizioneze meciurile live de pe stadion. Aproape 2,5 milioane de bilete – mai multe decât numărul total disponibil pentru întregul Euro-2016 – au fost rezervate fanilor echipelor naţionale participante şi publicului general.

• 82% din totalul biletelor de intrare pentru UEFA EURO 2020 va merge spre fanii echipelor naţionale participante şi spre publicul general;
• 1 milion de bilete vor fi disponibile pentru 50 de euro sau mai puţin la 44 de jocuri;
• Un total de 40.000 de bilete cu preţuri de până la 100 de euro vor fi puse la dispoziţie pentru semifinalele şi finala de la Londra;
• Fanii care nu vor primi biletele pentru care au aplicat în cadrul primei faze a vânzărilor, după încheierea acesteia, vor fi primii informaţi în legătură cu noua disponibilitate a biletelor (rezultată ca urmare a plăţilor neefectuate şi a returnării de bilete). Acestor fani li se va acorda o perioadă de prioritate exclusivă, pentru a achiziţiona biletele respective.

Produse de ticketing

Se va putea alege între două tipuri diferite de bilete:
• Bilet individual: un meci pe un stadion;
• Bilet tip „Follow my team” („Îmi urmăresc echipa”), vândut începând din decembrie 2019: biletul care permite fanilor să vizioneze “pe viu” un meci eliminatoriu al echipei favorite, indiferent de locul de disputare a partidei. Dacă echipa favorită va fi eliminată înaintea fazelor eliminatorii, fanii respectivi vor primi ramburs suma integrală cheltuită pentru achiziţionarea biletului în cauză.

La fiecare joc, UEFA va pune la dispoziţie, la categoria de preţ cea mai mică, un număr de bilete pentru suporterii cu dizabilităţi, oricare ar fi locul din stadion de unde vor urmări meciul. Persoanele cu dizabilităţi vor avea, totodată, oportunitatea de a solicita un bilet complementar pentru un însoţitor.

Termenele-limită de aplicare pentru bilete pe site-ul euro2020.com/tickets

În cadrul primei faze de vânzare a biletelor – care se va derula între 12 iunie şi 12 iulie 2019 -, 1,5 milioane de bilete vor fi puse la dispoziţia publicului general, însemnând cu 50% mai multe comparativ cu ediţia din 2016.

În cadrul celei de-a doua faze a vânzărilor – la începutul lui decembrie 2019 -, fanii echipelor naţionale participante vor avea la dispoziţie 1 milion de bilete, ceea ce reprezintă un plus de 20% faţă de ediţia din 2016. Aceste vânzări vor începe după tragerea la sorţi a grupelor turneului final, programată pe 30 noiembrie 2019, la Bucureşti.

O a treia fază a vânzărilor va avea loc în aprilie 2020, în condiţiile în care ultimele patru echipe ce se vor califica la UEFA EURO 2020 vor fi desemnate după disputarea play-off-urilor, care se vor desfăşura între 26 şi 31 martie 2020.

Toate biletele vor fi vândute exclusiv online, prin intermediul unei singure adrese de web: euro2020.com/tickets.

În cazul tuturor meciurilor şi categoriilor unde cererea va depăşi oferta, biletele vor fi alocate prin intermediul unei loterii ce se va derula în mod corect şi transparent. Fiecare aplicant va avea şanse egale de succes, fără a se ţine cont de momentul când a aplicat pentru bilete între 12 iunie şi 12 iulie 2019.

Categoriile de bilete şi preţurile acestora

Biletele pentru EURO 2020 vor fi comercializate în trei categorii de preţuri, oraşele-gazdă fiind împărţite în două grupuri, menite să reliefeze puterea de cumpărare şi venitul mediu ale cetăţenilor ţărilor respective.

Grupul A include Amsterdam, Bilbao, Copenhaga, Dublin, Glasgow, Londra, München, Roma şi Sankt Petersburg, în timp ce grupul B cuprinde oraşele Baku, Bucureşti şi Budapesta.

Grupurile de preţuri vor rămâne neschimbate de-a lungul întregului turneu final. Astfel, biletele pentru sfertul de finală de Baku vor fi mai ieftine decât cele disponibile la sferturile de finală de la München, Roma şi Sankt Petersburg.

Platforma oficială de revânzare

O platformă de revânzare va permite fanilor să-şi ofere biletele spre revânzare, la valoarea nominală a acestora, prin intermediul site-ului euro2020.com/tickets. Această platformă de revânzare va fi disponibilă în 2020, permiţând suporterilor să achiziţioneze, în deplină siguranţă, bilete de la alţi fani, prin intermediul unui canal oficial al UEFA. Aceasta va elimina riscul de a achiziţiona bilete invalide sau dobândite ilicit, oferind, totodată, siguranţa că vânzătorii îşi vor primi înapoi banii în integralitatea lor.

Pachete de tip Hospitality

Începând de la 12 iunie 2019, vor exista pachete oficiale de tip Hospitality pentru toate stadioanele. Există o paletă de opţiuni, inclusiv loje private, loje tip business şi un club preponderent casual.

Sursa: News.ro

Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News

Partenerii noștri
Confidenţialitatea ta este importantă pentru noi. Vrem să fim transparenţi și să îţi oferim posibilitatea să accepţi cookie-urile în funcţie de preferinţele tale.
De ce cookie-uri? Le utilizăm pentru a optimiza funcţionalitatea site-ului web, a îmbunătăţi experienţa de navigare, a se integra cu reţele de socializare şi a afişa reclame relevante pentru interesele tale. Prin clic pe butonul "DA, ACCEPT" accepţi utilizarea modulelor cookie. Îţi poţi totodată schimba preferinţele privind modulele cookie.
Da, accept
Modific setările
Alegerea dumneavoastră privind modulele cookie de pe acest site
Aceste cookies sunt strict necesare pentru funcţionarea site-ului și nu necesită acordul vizitatorilor site-ului, fiind activate automat.
- Afișarea secţiunilor site-ului - Reţinerea preferinţelor personale (inclusiv în ceea ce privește cookie-urile) - Reţinerea datelor de logare (cu excepţia logării printr-o platformă terţă, vezi mai jos) - Dacă este cazul, reţinerea coșului de cumpărături și reţinerea progresului unei comenzi
Companie Domeniu Politica de confidenţialitate
RCS&RDS S.A. digi24.ro Vezi politica de confidenţialitate
cmp_level, prv_level, m2digi24ro, stickyCookie
Studiu de Audienţă și Trafic Internet (prin CXENSE) brat.ro
cX_S, cX_P, cX_T
Google IDE google.com Vezi politica de confidenţialitate
IDE
Vă rugăm să alegeţi care dintre fişierele cookie de mai jos doriţi să fie utilizate în ce vă priveşte.
Aceste module cookie ne permit să analizăm modul de folosire a paginii web, putând astfel să ne adaptăm necesității userului prin îmbunătățirea permanentă a website-ului nostru.
- Analiza traficului pe site: câţi vizitatori, din ce arie geografică, de pe ce terminal, cu ce browser, etc, ne vizitează - A/B testing pentru optimizarea layoutului site-ului - Analiza perioadei de timp petrecute de fiecare vizitator pe paginile noastre web - Solicitarea de feedback despre anumite părţi ale site-ului
Companie Domeniu Politica de confidenţialitate
Google Analytics google.com Vezi politica de confidenţialitate
_ga, _gid, _gat, AMP_TOKEN, _gac_<property-id>, __utma, __utm, __utmb, __utmc, __utmz, __utmv
Aceste module cookie vă permit să vă conectaţi la reţelele de socializare preferate și să interacţionaţi cu alţi utilizatori.
- Interacţiuni social media (like & share) - Posibilitatea de a te loga în cont folosind o platformă terţă (Facebook, Google, etc) - Rularea conţinutului din platforme terţe (youtube, soundcloud, etc)
Companie Domeniu Politica de confidenţialitate
Facebook facebook.com Vezi politica de confidenţialitate
a11y, act, csm, P, presence, s, x-referer, xs, dpr, datr, fr, c_user
Youtube youtube.com Vezi politica de confidenţialitate
GED_PLAYLIST_ACTIVITY,APISID, GEUP, HSID, LOGIN_INFO, NID, PREF, SAPISID, SID, SSID, SIDCC, T9S2P.resume, VISITOR_INFO1_LIVE, YSC, dkv, s_gl, wide
Twitter twitter.com Vezi politica de confidenţialitate
_twitter_sess, auth_token, lang, twid, eu_cn, personalization_id, syndication_guest_id, tfw_exp
Instagram instagram.com Vezi politica de confidenţialitate
csrftoken, ds_user_id, ig_did, ig_cb, mcd, mid, rur, shbid, shbts, urlgen
Aceste module cookie sunt folosite de noi și alte entităţi pentru a vă oferi publicitate relevantă intereselor dumneavoastră, atât în cadrul site-ului nostru, cât și în afara acestuia.
- Oferirea de publicitate în site adaptată concluziilor pe care le tragem despre tine în funcţie de istoricul navigării tale în site și, în unele cazuri, în funcţie de profilul pe care îl creăm despre tine. Facem acest lucru pentru a menţine site-ul profitabil, în așa fel încât să nu percepem o taxă de accesare a site-ului de la cei care îl vizitează. - Chiar dacă astfel de module cookie nu sunt utilizate, te rugăm să reţii că ţi se vor afişa reclame pe site-ul nostru, dar acestea nu vor fi adaptate intereselor tale. Aceste reclame pot să fie adaptate în funcţie de conţinutul paginii.
Companie Domeniu Politica de confidenţialitate
CXENSE cxense.com Vezi politica de confidenţialitate
gcks, gckp, _cX_segmentInfo, cx_profile_timeout, cx_profile_data
Google DFP google.com Vezi politica de confidenţialitate
__gads, id, NID, SID, ANID, IDE, DSID, FLC, AID, TAID, exchange_uid, uid, _ssum, test_cookie, 1P_JAR, APISID, evid_0046, evid_0046-synced
Trimite
Vezi politica de confidențialitate