Facebook a adăugat la Instagram o funcție de partajare a fișierelor video

Data publicării:
abc instagram video facebook thg 130620 wg

Mark Zuckerberg încearcă să atragă o parte dintre utilizatorii rivalului Twiter. Mai nou Facebook a adăugat o funcţie de partajare de fişiere video la aplicaţia sa foto: Instagram. Ceea ce explică acum preluarea în grabă anul trecut cu peste un miliard de dolari a companiei.

Noul serviciu presupune crearea de clipuri de maximum 15 secunde, care ajung direct în fluxul de Instagram, exact ca și pozele. Noua opțiune, spun unii analiştii este doar o copie a aplicației Vine, disponibilă pe Twitter, însă nu toată lumea împărtăşeşte această idee.

„Cred că este prea ușor să se spună din start că este vorba despre o copie a Vine lansat de cei de la Twitter. Adică Vine are 13 milioane de utilizatori acum și Vine a avut o ofensivă puternică în ultimele două zile, în încercarea de a spune cât este de mare. Pentru că ei ştiau ce urma. Dar oamenii iubesc Instagram. Ea are o bază de utilizatori tineri. Oamenii sunt foarte ataşaţi de ea, iar dacă ei vor să folosească fişiere video ele vor fi deja acolo”, susține Paul Sloan, senior editor, CNET.

Spre deosebire de Vine, clipurile video Instagram nu vor fi redate în buclă. Cu noua opţine de la Facebook poți filma timp de 15 secunde, iar apoi să revii și să editezi clipul, în caz că nu ești mulțumit.

În plus, Instagram are 13 filtre personalizate doar pentru video. Noul serviciu va fi accesibil imediat pentru cei 130 de milioane de utilizatori ai aplicaţiei Instagram, fiind compatibil cu modelele iPhone şi cu telefoanele mobile care operează cu sistemul Android.

„Cred că agenților de publicitate le va plăcea foarte mult. Trebuie doar să fie făcute cu bun gust. Cu Facebook-Instagram se pot face clipuri de 15 secunde, cu Vine de la Twiter se pot face clipuri de șase secunde. Există o mulțime de campanii de marketing foarte inteligente pe noul serviciu de la Twiter. Și nu există niciun motiv să nu se facă așa ceva și pe Instagram. Trebuie doar să facă acest lucru cu atenție, să nu deranjeze utilizatorii”, consideră senior editorul CNET.

Cu toate acestea, oficialii de la Facebook au declarat că nu au conceput această opțiune pentru publicitate, dar că-i vor găsi o utilitate și în acest sens. 

Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News

Partenerii noștri
Playtech
Pensia pe care o va încasa Traian Băsescu. Câți bani va lua fostul președinte, nimeni nu se aștepta la suma...
Digi FM
Richard Gere și Uma Thurman au făcut show la Cannes 2024. S-au distrat de minune la ședința foto pentru „Oh...
Pro FM
Regimul draconic pe care-l urmează Shania Twain ca să se mențină în formă. Artista are 58 de ani, dar arată...
Film Now
Brad Pitt și Ines de Ramon, gesturi de tandrețe în public. Și-au savurat cafeaua la o plimbare romantică pe...
Adevarul
Dilema incredibilă a unui român din Spania: „Am aflat că nu sunt tatăl copiilor mei, ce să fac?"
Newsweek
Ion Dichiseanu, adevăratul Don Juan al filmului românesc. A fost iubitul unei dive mondiale
Digi FM
Imagini cu erupţia vulcanului Ibu din Indonezia, pe fundalul fulgerelor
Digi World
De câte ori purtați o pijama înainte de a o pune în coșul de rufe? Cât de des ar trebui să spălăm hainele cu...
Digi Animal World
Modul inedit prin care se relaxează un porcușor de Guineea. Adoră ca stăpâna lui să-i cânte la pian
Film Now
Cum arată azi, la 83 de ani, Faye Dunaway, frumoasa blondă din "Bonnie and Clyde". Apariție rară cu fiul ei...
UTV
Cine este noua iubita a lui CRBL? Artistul a fost surprins in prezenta unei pustoaice la scurt timp dupa...