Proiect de branding de țară independent: „Nu veni în România. Prețurile sunt atât de mici, încât vei avea nevoie doar de mărunțiș”

Data publicării:
tumblr mq6hmbE0bV1ryb3eco5 1280

 

Lucrările Ioanei au fost expuse la Institutul Cultural Român. Foto: Facebook

După ce am terminat Liceul Francez din Bucureşti şi am studiat trei ani în Marea Britanie, m-am lovit continuu de prejudecăţile străinilor asupra ţării mele. În acelaşi timp, când mă întorceam în România, cumva ajungeam întotdeauna să vorbesc şi să cunosc tineri străini şi le ascultam părerile despre România cu cel mai mare entuziasm. Practic, proiectul meu se bazează pe toate aspectele recurente pe care le auzeam în conversaţiile astea”, a povestit Ioana Negulescu pentru digi24.ro.

Discover the mania in RO+MANIA” este prima campanie care se adresează tinerilor străini care, după cum a observat inițiatoarea proiectului, se întorc în țările de origine și le povestesc prietenilor.

Foto: The Happyholic (Facebook)

Astfel, printr-un limbaj pe înțelesul tuturor, dar în limba engleză, Ioana le-a explicat străinilor că în România mâncarea este delicioasă, femeile sunt frumoase, iar cluburile sunt deschise până dimineață.

În plus, taxiurile sunt ieftine, iar oamenii sunt prietenoși. Mai mult, campania „Discover the mania in RO+MANIA” dărâmă mitul lui Dracula: „Plănuiești să îl găsești pe Dracula? Nu veni în România. Știm că e în sângele nostru, dar el nu există”.

Foto: The Happyholic (Facebook)

Deși mesajul transmis este „Nu veni în România”, argumentele scrise cu umor sunt menite să convingă orice turist că România trebuie vizitată.

M-am gândit că România este într-un proces continuu de urbanizare, iar oraşele ca Bucureşti, Cluj, Iaşi sunt locuri în continuă expansiune. Se întâmplă din ce în ce mai multe lucruri interesante, se deschid localuri noi şi cool, sunt o mulţime de evenimente tinereşti (Street Delivery, Skirt Bike, Train Delivery şi multe altele), iar până acum aspectele astea nu au ajuns printr-o campanie mai departe de România”, mai spune Ioana Negulescu.

Proiectul a fost expus deja la Institutul Cultural Român din Paris, iar în această lună va fi publicat într-o revista de grafică din Hong Kong.

Foto: The Happyholic (Facebook)

Text: Oana Racheleanu

Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News

Partenerii noștri