Sari la conținut
News Alert

Business Club - 24 iulie 2015

Cu datorii de aproape un miliard de euro, şantierul naval din Mangalia ar putea fi închis. Coreenii de la Daewoo vor să scape de afacerea din România ca să îşi reducă pierderile la nivel mondial. Acum mingea este în terenul statului. Ministerul Economiei este acţionar la Daewoo Mangalia şi va trebui să decidă dacă salvează şantierul. Însă o naţionalizare ar fi extrem de scumpă.

Masterplanul de transport a fost adoptat de Uniunea Europeană și are două scenarii. Unul unul optimist cu șase autostrăzi noi, altul pesimist în care doar austroada Sibiu - Pitești va fi cea construită de la zero. Totul depinde de abilitatea cu care va reuși să facă statul rost de finanțare. 

Demografia sapă la temelia celei mai puternice economii din Europa. Micile companii nemțești, care împreună au afaceri uriașe își reduc turația. Patronii lor sunt din ce în ce mai în vârstă și nu își mai investesc economiile în afaceri, deoarece urmașii lor nu vor să ducă tradiția mai departe.