Sari la conținut

La Volan - Se poartă mărcile bavareze

14 noiembrie 2014. Constructorul bavarez anunta că în primele zece luni ale anului au comercializat cu 7% mai multe autoturisme față de aceeași perioadă a anului trecut. Astfel, la nivelul întregului grup vânzările s-au ridicat la puțin peste 1,7 milioane de unități în toată lumea. Octombrie a fost o lună-record - peste 180.000 de clienți au optat pentru unul dintre modelele grupului.

Oficialii companiei estimează că în acest ritm este posibil să se depășească borna de două milioane de automobile vândute în 2014, obiectiv propus la început de an. Marca BMW este vedeta grupului la vânzări, aici consemnându-se creșteri însemnate și la segmentul „electric". Tot în octombrie s-au înregistrat cele mai bune vânzări din istoria mărcii MINI raportate la aceeași lună, fiind vândute pe mapamond peste 28.000 de automobile. În Europa, vânzările mărcilor BMW și MINI au crescut cu 11% față de aceeași lună a anului trecut. Cele mai mari creșteri s-au raportat pe piețele de profil din Franța și Italia.

Ca să fiți la curent și cu alte noutăți din lumea auto, urmăriți în fiecare sâmbătă, de la 10:30, emisiunea „La Volan", prezentată de Ana Cristina Călin.