Sari la conținut

La Volan - Vânzările Mazda2 debutează în România

23 februarie 2015. Mazda2 este de acum disponibilă la vânzare și în România. Constructorul japonez introduce în premieră pe un automobil din segmentul B echipări care se regăsesc în principal la clasele superioare. Interiorul oferă mai mult spațiu pentru șofer și pasageri, opțiuni variate de tapițerie și mai multă tehnologie decât generația anterioară. Spaţiu mai mult este disponibil şi în portbagaj, mulţumită volumului de 280 de litri şi suprafeţei de încărcare mai mari.

Printre cele mai importante echipamente de la interior se numără head-up display-ul, disponibil în funcţie de nivelul de echipare, care afişează viteza şi direcţiile de navigare. Acesta are un ecran de șapte inci aşezat în partea superioară a consolei mediane, pentru o vizibilitate crescută. Poate fi controlat tactil, vocal sau prin centrul de comandă cu buton rotativ. Primele modele Mazda2 disponibile sunt echipate cu un motor pe benzină de 1,5 litri în trei variante de putere: 75, 90 şi 115 cai-putere. Versiunea de 75 CP prezintă un consum combinat de 4,7 litri la suta de kilometri, în timp ce varianta de 90 CP oferă un consum combinat de numai 4,5l/100 km. Motoarele pot fi comandate în combinaţie cu transmisie manuală sau automată. Din iunie, sub capota noii Mazda2 se va afla în premieră şi noua motorizare diesel de 1,5 litri şi 105 cai-putere, cel mai silenţios motor din clasă. Mazda2 poate fi comandată începând cu suma de 11.000 de euro, in vreme ce versiunea cea mai scumpă costă 19.400 de euro.

Pentru a afla mai multe informații din lumea auto, urmăriți în fiecare sâmbătă, de la ora 10:30, emisiunea „La Volan", prezentată de Ana Cristina Călin.