Jucăriile retro, în era high-tech

Data publicării:
view master

Prinţesele şi supereroii nu mai vând, dacă nu vin la pachet cu puţină tehnologie. Cei mai mari producători, Hasbro şi Mattel, şi-au mutat bătălia pe segmentul high-tech, dar aduc aici jucăriile retro.

Cu o istorie de decenii, jucăriile Furbie, Star Wars şi Jurassik Park sunt reinventate pentru copiii crescuţi cu electronice. Cu elemente împrumutate de la reţelele de socializare, vechile jocuri cu împuşcături încep în sufragerie şi se termină pe Internet.

Îi încurajăm pe utilizatorii mărcii Nerf să creeze propriile videoclipuri, să meargă pe Internet, să creeze o comunitate şi să se conecteze cu ceilalţi pentru a le arăta cum folosesc produsele Nerf", a explicat Brian Goldner, director la Hasbro.

Directorul Hasbro vrea să aplice aceleaşi principii şi în promovarea clasicelor prinţese Disney, însă rivalii de la Mattel au pregătit un produs-surpriză: ochelari de realitate virtuală pentru copii.

Împreună cu Google lucrează la o versiune de ultimă oră a ochelarilor ViewMaster lansaţi acum 75 de ani. Pe atunci copiii vedeau prin ei imagini ce păreau 3D, acum, în slotul ochelarilor pot introduce telefonul inteligent, iar cu ajutorul unei aplicaţii Mattel, au acces la o librărie uriaşă de conţinut video virtual. Pentru Mattel, contează mai mult ce pot face ochelarii pentru companie. De ceva timp, profiturile se subţiază, iar cel mai celebru produs, Barbie, vinde tot mai prost.

„Putem să ne folosim de mărcile pe care deja le avem, precum Barbie, Hot Wheels, Fisher Price şi American Girl, şi să găsim modalităţi să livrăm conţinut captivant mulţumită progresului tehnologic", spune Doug Wadleigh, director de marketing la Mattel.

Livrarea de conţinut e reţeta pe care mizează acum producătorii. Noua versiune a ViewMaster va fi lansată de sărbători, iar cu un preţ de doar 30 de dolari are şanse serioase să acapareze o nişă care până acum nu exista.

Doar că ideea celor de la Mattel le-ar putea face un mare bine rivalilor. ViewMaster ar putea fi o poartă de acces şi pentru jucăriile celor de la Hasbro. Cu o aplicaţie a companiei, aceştia se pot folosi de dispozitivul făcut de Mattel pentru a-şi promova propriile jucării. Chiar dacă Mattel ar câştiga cotă de piaţă iniţial, avansul tehnologic poate fi în final o sabie cu două tăişuri.

Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News

Partenerii noștri
Playtech
Pensia pe care o va încasa Traian Băsescu. Câți bani va lua fostul președinte, nimeni nu se aștepta la suma...
Digi FM
Câți bani câștigă Ștefan Bănică pentru un spectacol. Onorariul e pe măsura popularității sale
Pro FM
Katy Perry și Orlando Bloom, doi părinți care își adoră fetița. Imagini rare din viața de zi cu zi a celor...
Film Now
Elizabeth Hurley are o siluetă impecabilă la aproape 59 de ani. Imaginile din vacanță au făcut furori pe...
Adevarul
Medicamentul foarte ieftin care poate să provoace o scădere în greutate de 14 kilograme într-o lună...
Newsweek
RECALCULARE Care pensionari iau 1.000 lei în plus la pensie, deși s-au pensionat înainte de 60 ani?
Digi FM
Ben Affleck şi Jennifer Lopez locuiesc separat, pe fondul problemelor în căsnicie, susțin surse citate de...
Digi World
Cum să-ți alegi ochelarii de soare pentru a te proteja de efectele razelor UV. Detaliul la care să fii atent
Digi Animal World
Rasa de pisici cu cea mai mică speranță de viață. Ce trebuie să știi dacă ai ca animal de companie această...
Film Now
Tom Cruise a primit cea mai mare lovitură de la fiica sa, Suri. Ce decizie a luat tânăra în vârstă de 18 ani
UTV
Cine este noua iubita a lui CRBL? Artistul a fost surprins in prezenta unei pustoaice la scurt timp dupa...