8 strategii folosite de companiile de top Google, Amazon și Facebook pentru a angaja 

Data publicării:
facebook-GettyImages

Foto: Gulliver/Getty Images

Sună la ore neașteptate

Dacă prima parte a interviului se ține prin telefon, atunci sună, de exemplu, cu 15 minute mai devreme, sau mai târziu. Sau sună în altă zi. Motivul? Pentru a te prinde nepregătit. De asemenea, pentru a descoperi oamenii care sunt dispuși să lucreze la orice oră din zi.

Interviul va fi confuz și imprevizibil

Își doresc oameni care nu au nevoie de instrucțiuni și care pot lua singuri decizii în condiții de stres. Astfel, le vor observa reacțiile și îi vor alege pe cei care au încredere în judecata lor.

În timpul prezentării, vor strecura greșeli

De exemplu, pot aranja să aibă loc o pană de curent sau probleme cu echipamentul. De ce? Pentru a observa cum lucrezi în condiții de stres. În cazul în care candidatul nu este intimidat de astfel de întâmplări, înseamnă că va fi un angajat cu care se va lucra ușor.

Testează răbdarea candidatului

Vor face confuzii legate de informațiile oferite de CV și vor studia reacțiile candidatului. Dacă acesta îi va corecta pe un ton prietenos, înseamnă că este un profesionist care știe că răbdarea poate fi cheia succesului.

Cer soluții pentru problemele reale ale companiei

Nu numai că astfel capătă ajutor gratuit, dar vor putea analiza și modul de gândire al candidatului.

Pot schimba locația în timpul interviului

De ce? Pentru a nu-l lăsa pe candidat să se simtă confortabil. Astfel vor găsi oameni care lucrează bine în condiții de stres.

Polițist bun, polițist rău

Celebra tehnică folosită în filmele polițiste poate fi utilă în descoperirea candidaților care au atenție distribuitivă. Astfel vor observa și reacțiile pe care le au viitorii angajați într-o perioadă de criză.

Oferă un alt job decât cel pentru care ai aplicat

De ce? Pentru a testa determinarea și pentru a-i descoperi pe cei care vor lupta pentru jobul dorit.

Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News

Partenerii noștri