Sari la conținut

Recomandările culinare de Paște de la Dr. Oz, pentru a evita depunerea kilogramelor

FOTO: Gulliver/ Getty Images

Anul acesta putem aduce un plus de originalitate mesei de Paște prin introducerea în meniu și a unei rețete pe bază de somon sălbatic. Bogat în proteine și acizi grași Omega 3, somonul reduce substanțial colesterolul rău și ne ajută să ne săturăm cu mâncare mai puțină. Somonul se poate prepara la aburi sau la cuptor, la temperaturi cât mai mici.

Iar, dacă avem nevoie de o garnitură delicioasă la masa de Sărbători, să alegem fasolea. Este bogată în fibre, încetinește digestia și ne ajuta să ne simțim sătui mai mult timp. Fasolea cu bobul negru conține cele mai multe fibre în comparație cu celelalte soiuri.

Pentru desert, pe lângă pască și cozonac, și o porție consistentă de fructe proaspete este indicată. Sunt pline de vitamine, dar conțin și fibre care ne ajută sistemul digestiv greu încercat în perioada Sărbătorilor.

Și, cel mai important, să nu uităm să mâncăm verde. Nicio masă fără legume cu frunze verzi. Spanacul, de exemplu, este o alegere ideală deoarece este o sursă bună de acid alfa-lipolic cu un rol important în reducerea colesterolului. Conține, de asemenea, și multe fibre. Îl putem consuma crud sau sotat în ulei de măsline, care este bogat în grăsimi mononesaturate ce reduc colesterolul din sânge.

Dupa cum știm, alimentația ne influențează calitatea vieții, iar mai multe informații despre beneficiile unei alimentații sănătoase, aflăm chiar de la Dr. Oz în data de 25 mai la Sala Palatului.