Sari la conținut

Rețeta săptămânii: burgeri cu puține calorii

Pentru două porţii de burgeri fără calorii aveţi nevoie de trei sute de grame de muşchi de vită, roşii, ceapă, rucola şi două chifle cu seminţe. O atenţie specială trebuie să o acordaţi pastilei de carne, care nu trebuie să fie grasă. Înainte să ajungă în tigaie, carnea trebuie condimentată cu puțină sare și piper proaspăt măcinat.

Carnea se prăjește pe ambele părți la foc mare timp de câteva minute. Între timp, rucola se așează la baza chiflei, pentru o aromă și efect cromatic, după care se așează carnea prăjită. Roșiile și ceapa completează bogăția de gusturi pe care o va avea burgerul de casă.

Aceasta este rețeta clasică de burger fără ou, fără sosuri și cu legume proaspete netratate termic.

Burgerul este mâncarea reprezentativă pentru Statele Unite ale Americii, însă are „corespondenți” și în România. Mulți bucătari spun că pârjoalele sau chiftelele sunt echivalentul românesc al burger-ului american.

Rețetă burger fără calorii (de casă):

- 300 de grame de carne de vită

- roșii

- ceapă

- rucola

- ulei

- sare, piper

- două chifle cu semințe


Pe aceeași temă