Sari la conținut

Platformă pentru sesizări, din 2015

Clujenii vor putea trimite mesaje, poze, sesizări și întrebări legate de străzi neasfaltate, parcuri distruse ori lipsa unor semne de circulaţie, pe o pagină de internet care va fi administrată de autorităţile locale. Portalul va fi realizat pe modelul celor din alte oraşe europene.

"Va exista posibilitatea ca aceia care trec prin zonă şi sesizează o neregulă să poată să o comunice prin acest sistem şi toate serviciile care sunt organizate cu permanenţă 24 de ore din 24 ore să poată reacţiona. Este important mai ales în situaţii de urgenţă: furtuni mari, vânturi puternice, vandalizări", a explicat Oana Buzatu, purtătorul de cuvânt al primăriei clujene.

Clujenii spun că ar folosi o astfel de platformă online.

"E binevenită, sigur că da, că ar fi multe de zis. E binevenită, într-adevăr. Ideea e bună", a afirmat unul dintre ei.

"Absolut este nevoie şi demult trebuiau să facă o astfel de platformă. E nevoie de o schimbare", a spus altul.

În prezent, clujenii pot sesiza problemele direct la Registratura Primăriei, dar şi online, pe o pagina de internet privată. Noua platformă ar scădea însă timpul de răspuns, spun autorităţile, deoarece la ea vor avea acces direct toate departamentele instituţiei, de la urbanism, la taxe şi impozite sau turism.

"Aceasta va permite să scoatem timpii morţi de pe parcursul actual al unei proceduri de înregistrare, preluare, răspundere şi rezolvare a unei probleme. Noi credem că va duce la o mai bună şi rapidă reacţie a autorităţilor", a mai precizat purtătorul de cuvânt al primăriei.

Platforma va fi funcţională din 2015. În acest moment, Primăria Cluj-Napoca primeşte online aproximativ 100 de sesizări în fiecare săptămână.