Sari la conținut

Premiu pentru IT-ştii clujeni. Aplicaţia 24Routier a fost desemnată cea mai bună soluție de Relationship Management

Aplicaţia câştigătoare a fost realizată în urmă cu patru ani de IT-iştii de la "Life is Hard", iar acum a venit şi recunoaşterea internaţională.

Clujenii au concurat cu firme din Franţa, Anglia şi Germania, însă interfaţa dedicată atât companiilor de transport, cât şi pasagerilor, i-a departajat pe români.

"A fost punctul în plus faţă de ceilalţi concurenţi. Eficientizam tot ce înseamnă un business cap - coadă şi pe de altă parte, aveam în plus şi partea de mobile", a afirmat Erik Barna, managerul firmei IT.

Compania IT a investit 200.000 de euro în dezvoltarea softului, iar la proiect au lucrat patru tineri IT-işti. Platforma permite companiilor de transport să verifice în orice moment poziţia autocarelor, numărul de pasageri şi sumele încasate.

"Faptul că reuşim să facem acea distribuire a pasagerilor pe curse, pe maşini, ajută mult clientul", a precizat Ion Jula, programator.

"Văd exact câte bilete au fost vândute, pe ce curse şi în funcţie de asta, îşi setează maşinile pe curse şi pleacă pe traseu şi se urmăreşte mai departe cu aplicaţia 24Routier extern, se urmăreşte chiar dacă s-a urcat pasagerul pe cursă, unde trebuie transferat", a explicat Lavinia Costache, team leader.

Aplicaţia este folosită cu succes de unele companii.

"Înainte primeam de la agenţie rezervările, primeam tot ce ţine de o cursă, acum numai trebuie să dau niciun telefon. Eu înainte de plecarea în cursă pot să intru să văd şi să verific ce încasări am, câţi oameni am în maşină", a spus Gavril Habalău, un şofer care foloseşte deja aplicaţia.

"Sunt maşini care îţi ia după ochi, aşa 5 -10 lei, aici e corect şi poţi să şi faci rezervare", a precizat o clientă.

Compania IT plănuieşte să investească încă 50.000 de euro pentru dezvoltarea aplicaţiei premiate la Londra.