ALEGERI PREZIDENŢIALE 2014. Candidaţii la prezidenţiale îşi fac campanie electorală din amintiri

Data publicării:
colaj 5 candidati udrea ponta iohannis tariceanu macovei-2


ALEGERI PREZIDENŢIALE 2014. Candidatul PMP, Elena Udrea, susţine că activitatea sa ca ministru al Dezvoltării şi Turismului o recomandă pentru Cotroceni: „Eu sunt un om care a lăsat în urma mea, la Ministerul Dezvoltării, peste 6.000 de proiecte, care au dezvoltat România”.

Tot pe experienţa guvernamentală mizează şi candidatul independent Călin Popescu Tăriceanu, fost prim-ministru: „Cred că am lăsat ceva în urmă. Este o amprentă a guvernării 2004 - 2008 : o perioadă de bunăstare, în care s-au făcut investiţii numeroase, au crescut salariile, au crescut pensiile, s-au construit şcoli noi”.

ALEGERI PREZIDENŢIALE 2014. Victor Ponta, prezidenţiabilul PSD, se declară mândru de realizările cabinetului pe care îl conduce începând din 2012: „Calea de succes pentru o ţară este una democratică, pro-europeană, pro-atlantică şi, ca prim-ministru, am reuşit nu doar să menţin ţara în această direcţie, ci şi să îmbunătăţesc situaţia economică şi prosperitatea oamenilor”.

Monica Macovei, candidat independent, spune că, în perioada în care a fost ministru al justiţiei, a creat DNA, deşi legea prin care a fost înfiinţată Direcţia a fost adoptată cu aproape trei ani înainte ca ea să devină membru al Guvernului României: „Am creat Direcţia Naţională Anticorupţie. Am promovat în Parlamentul European confiscarea extinsă a averilor care provin din infracţiuni”.

ALEGERI PREZIDENŢIALE 2014. Candidatul ACL, Klaus Iohannis, nu are experienţă guvernamentală, dar mizează în campania electorală pe mandatele sale de primar al Sibiului: „Ştiu de la Sibiu, unde am adus investitori şi am creat locuri de muncă, iar şomajul astăzi nu mai există în Sibiu”.

Nu ştiu să facă altceva. Nu ştiu să spună altceva, pentru că le este foarte greu să iasă din propria lor haină, nu au anvergura în care să prezinte ceva în viitor. Cetăţenii sunt puţin interesaţi de apelul la memorie, pentru că pe ei îi interesează prezentul şi viitorul”, a declarat analistul politic Andrei Ţăranu.

Specialiştii atrag atenţia că, în lipsa unor proiecte credibile pentru viitor, strategie de campanie care mizează pe apelul la memoria alegătorilor le poate dăuna unora dintre prezidenţiabili.

Urmăreşte ştirile Digi24 despre ALEGERI PREZIDENȚIALE 2014 şi pe contul dedicat pe Twitter #cotroceni2014

Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News

Partenerii noștri