30 de bilete vândute într-un vagon inexistent. Reacția CFR Călători

Data actualizării: Data publicării:
oameni tren ingesuit 040617 (10)

CFR Călători este aşteptată de dea explicaţii după ce 30 de pasageri au cumpărat bilete într-un vagon de tren care nu exista. Mai exact, pentru garnitura care a plecat din Braşov ieri după-amiază, la 18:30, au fost vândute bilete cu locuri în trei vagoane, deşi în circulaţie au fost doar două vagoane. Ajunşi în Gara de Nord, călătorii nevoiţi să stea în picioare au depus reclamaţii şi cer înapoi banii plătiţi.

În înghesuială, aşa s-a încheiat vacanţa celor care au venit în Bucureşti, seara trecută, cu trenul, de la Braşov.

- Am ajuns intr-un scenariu SF. Am călătorit inclusiv cu un vagon care nu exista. Au fost călători care s-au plans de faptul ca nu exista, li s-au dat bilete la un vagon 3, trenul avand doar 2 vagoane.

După mai bine de 3 ore şi jumătate de drum, călătorii s-au oprit, în gară direct la ghişeul de relaţii cu publicul.

oameni tren ingesuit 040617 (10)
oameni tren ingesuit 040617 (10)

- Vreau şi eu banii înapoi, pentru ca nu am primit loc. Pe 10 bilete, le aveţi acolo. Vreau banii, acum, înapoi.

- Şeful de tren a spus ca au anunţat de la ora 12:00 că nu sunt locuri. Noi am cumpărat bilete cu locuri cu o jumătate de oră înainte. De ce ne-au vândut bilete din Sinaia?

- Am crezut că vom avea locuri dar am stat de fapt între vagoane, pe jos pe scări, în picioare. Nu au fost de acord nici să ne dea la următorul tren locuri în compensație.

- Trenul are doar 2 vagoane. Pe unul scrie vagonul 1, pe celalălt vagonul 2. Unde este vagonul 3? CFR-ul să ne arate.

Reacția CFR Călători

„CFR Călători deruleză la acest moment un dosar de cercetare cu privire la situaţia din acest tren. Cei care se vor face vinovaţi sigur vor fi şi sancţionaţi. Ne pare rău pentru situația creată. Se analizează şi posibilitatea restituirii contravalorii biletelor dacă biletele au fost cu rezervare de loc. Ne pare rău şi ne cerem scuze pentru această situație şi inconvenient”, a declarat Alina Predescu, purtător de cuvânt CFR Călători.

Potrivit acesteia, călătorii afectați trebuie să facă o solicitare la biroul Relații cu Publicul din Gara de Nord, „acestor cereri li se vor oferi răspunsuri în zilele următoare”.

Purtătorul de cuvânt a precizat că „se analizează” posibilitatea ca persoanele afectate să-și primească banii înapoi.

„Se analizează această posibilitate pentru că nu este în acest moment analizată situația exact”, a mai spus Alina Predescu.

 

Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News

Partenerii noștri