Sari la conținut
News Alert

Primul oraș din România unde agenții din call-center sunt supervizați cu ajutorul unui robot

Atunci când este plecată în delegaţii sau este ocupată, Anita, managerul unei companii call-center din Timişoara, îşi coordonează colegii de la distanţă. O ajută... un robot!

„Mai ai de lucru la lista pe care ți-am trimis-o ieri?

Mai am încă două mailuri de rezolvat, dar lista ți-o trimit în 40-50 de minute.

Ok, bine”. Așa sună dialogul „de la distanță” dintre Anita și echipa pe care o coordonează.

Fie că e vorba de calcule, tabele sau discuţii cu unii clienţi, robotul le transmite celor 70 de angajați toate sarcinile de serviciu.

Anita Țurți, managerul firmei de call-center: Plăcut, mai ales când eşti o firmă multinaţională internatională și ai în mai multe locații, birouri, colegi, șefi. Îți economisește timp la maxim.

Cu ajutorul unui laptop, conectat la o reţea de internet wireless, şi cu o aplicaţie instalată pe ambele aparate femeia poate activa şi controla robotul de la distanţă.

El se va ocupa de preluarea informațiilor și comenzilor clienților noștri”, spune Anita.

La început, angajații firmei au crezut că totul este o glumă. Cu timpul s-au obişnuit cu ideea că au un nou coleg, care se plimbă printre ei pe două roţi.

„La început ne speriam, dar acum suntem obișnuiți cu el și familiarizați.

E totul real-time, poate omul să și vadă, îl vezi și tu la față, e aproape de a fi cu persoana lângă tine”, spun angajații.

Compania din Timișoara are filiale în Sibiu, Cluj, Agnita, Mediaș și Reșița. Şi acolo, angajații sunt ghidaţi de roboţi. Un aparat costă 4.500 de euro, iar firma din România a cumpărat din Statele Unite 20 de roboți.