Sari la conținut

Ministrul Turismului vrea să înlocuiască frunza din brandul turistic al României cu o oaie

Ministrul Turismului, Mircea Dobre, vrea să facă schimbări în privința brandului turistic al României și și-a propus să înceapă prin înlocuirea celebrei frunze a Elenei Udrea cu o oaie, pentru a construi imaginea turistică a țării în jurul legendei Miorița, relatează Profit.ro.

Potrivit sursei citate, ministrul i-a anunțat deja pe afaceriștii din domeniul turismului, iar vestea nu a fost primită foarte bine, aceștia crezând inițial că ministrul glumește. Turoperatorii sunt de părere că legenda Miorița nu este reprezentativă pentru poporul român, întrucât spune povestea unui cioban ucis de alți doi români, în timp ce oaia din baladă are un rol pasiv și supus.

Mircea Dobre ar fi dat drept exemplu țări precum Spania, a cărei imagine este un taur, sau Franța, care își asociază brandul turistic cu un cocoș galic. Ministrul este de părere că simbolul controversat cu frunza, lansat pe vremea când la cârma Ministerului Turismului se afla Elena Udrea, nu este reprezentativ pentru România și trebuie schimbat cât mai curând.

Citește articolul integral pe profit.ro.