Sari la conținut

Fast-food-ul bio, o afacere de milioane

Salatele proaspete cu diferite legume şi brânzeturi, supele de legume şi fresh-urile au avut succes încă din primele zile. După primul an de activitate, doar în Cluj, Radu Lupaș și asociații lui înregistrau o cifră de afaceri de 200.000 de euro. Peste încă un an, cifra de afaceri a ajuns la opt milioane de euro, iar profitul este de 15% din această sumă. „Am văzut ideea afară, ne-am uitat la români, am văzut statisticile în jurul nostru, am studiat piața din România, am adaptat-o și am dat românului exact ceea ce avea nevoie”, a spus Radu Lupaș, asociat lanț de restaurante. 

După doi ani de la inaugurarea primului restaurant au deschis alte 25 de puncte în cele mai importante 13 oraşe din ţară, dar şi în centrele comerciale din Budapesta şi Heilbronn, în Germania. La nemţi există doar un restaurant, dar în curând se vor mai deschide patru. „A fost de aproximativ 120.000 de euro, bani care au acoperit un studiu de piață pentru o anumită regiune din Germania, deschiderea primei locații, o primă locație stradală urmând ca următoarea locație să fie ceva într-un mall”, a spus Radu Lupaș.

Şi Răzvan Rusu este unul dintre tinerii care poate spune că a dat lovitura. El face acasă, din fructe crescute bio şi preparate după metode tradiționale, zeci de sortimente de dulceață. Din luna mai a început să şi exporte. A încheiat parteneriate cu magazine din Londra, Verona și Roma, iar până acum a trimis peste hotare 4.000 de borcane cu dulceață și zacuscă, care i-au adus un profit de 6000 de euro. „În topul vânzărilor cred că ar fi dulceața de afine, apoi de cireșe amare și de cireșe galbene”, a spus Răzvan Rusu, antreprenor. La doi ani de când a deschis afacerea, Răzvan aproape şi-a triplat producţia de dulceaţă.

Pe aceeași temă