Sari la conținut
News Alert

Pasajul de la Piața Presei Libere, „aproape gata”

După trei termene de inaugurare ratate: 1 aprilie, 1 mai şi jumătatea lunii iunie, autorităţile suflă şi-n iaurt înainte de a da în folosinţă pasajul rutier de la Casa Presei. Tunelul e gata, dar un detaliu incomplet la cel pietonal amână iar inaugurarea.

Constructorul pare să fi uitat un lucru extrem de important. Şi anume să facă o rampă pentru persoanele cu dizabilităţi. Până când va fi gata, oamenii sunt obligaţi să folosească una improvizată, din lemn”, transmite corespondentul Digi24 Adrian Cojocaru.

Ca să nu îşi pună pietonii în cap, un muncitor stă mai mereu în zonă şi ajută femeile cu cărucioare pentru copii să urce scările.

Bine că există televiziune că altfel ăştia şi-ar face de cap!”, spune un trecător.

Primăria spune că rampele pentru cărucioare vor fi montate „în perioada următoare”. Tot atunci va fi organizată şi marea inaugurare a întregului proiect. Primarul general a renunţat să mai spună când va tăia panglica.

Sorin Oprescu: Pot să vă dau data: data mea de naştere, date... Nu glumesc, doamnă! Apăsăm pe pedală să se termine cât mai repede.

Momentan s-a demarat procedura de constituire a comisiei în vederea recepţiei. Data la care va fi pus în funcţiune „Pasajul rutier Piaţa Presei Libere” nu poate fi anticipată, depinde de constatările Comisiei de recepţie, la terminarea lucrărilor”, se arată într-un comunicat de presă al Primăriei Capitalei.

Deocamdată, prin pasajul pentru maşini se aventurează doar bicicliştii. Bâlbâiala autorităţilor nu îi mai surprinde pe şoferi.

Nu mă mai miră. Suntem o ţară în care se face totul pe dos”, spune un șofer.

Până când nu vor putea trece prin pasaj, şoferii care vin de pe DN1 rămân sceptici cu privire la utilitatea lui.

Sper să fie util să nu se încurce circulaţia în altă parte. Unde? La ieşire din pasaj, că întotdeauna aşa se întâmplă, se mută nodul”.

Probabil că se va bloca mai departe la Arcul de Triumf sau undeva. Deci mai trebuie încă unul după ce îl termină pe acesta şi nu o să ajungem niciodată în sudul Bucureştiului mai repede decât până acum”, spun șoferii.

Pasajul, care măsoară în total aproape 700 de metri, a costat 65 de milioane de lei, bani de la bugetul Primăriei Capitalei.