Sari la conținut

O companie din România produce decoruri pentru marile parcuri de distracţie

Cei care sunt dezamăgiţi să afle că Turnul Eiffel nu a fost construit cu oţel din Reşiţa aşa cum spune legenda, un motiv de satisfacţie poate fi că că măcar Disneyland are componente româneşti. O companie din Bihor produce decoruri pentru cele mai mari parcuri de distraţie din lume. Este o veritabilă fabrică de poveşti cu trei hale de producţie în care angajaţii îşi pun imaginaţia la treabă pentru cele mai năstruşnice comenzi.

Tomorrowland este unul dintre cele mai mari festivaluri de muzica electronică din lume, iar an de an scena arată ca un târâm magic. Iar la această magie au contribuit şi experţii în decoruri din Odorhei.

Ligia Cioara, directorul de Resurse Umane al companiei: „Tomorrowland a fost una din marile noastre provocări şi în acest caz principala provocare a fost timpul în cazul acesta. Echipa noastră de specialişti, de artişti, de oameni tineri, ghidaţi de foarte multă pasiune, au reuşit să finalizeze, să promoveze acest proiect în trei luni de zile şi festivalul Tomorroland să aibă una din cele mai minunate scene”.

Cu ajutorul fondurilor europene, fabrica din localitatea bihoreană a ajuns să fie un jucător mare în industria decorurilor. Anul acesta a lucrat inclusiv pentru uriaşul parc de distracţie IMG Worlds of Adventure din Dubai.

Evangelos Varoutsas, directorul firmei: „De fiecare dată e ceva nou, de fiecare dată e ceva diferit şi noi trebuie să venim nu numai cu ideea potrivită, dar şi să ne gândim cum să realizăm”.

Federico Ferrer, sculptor: „Aici muncim pentru a hrăni visele oamenilor, şi mai ales ale copiilor”.

Printre clienţii firmei din Odorhei se numără şi Mickey Mouse. Fabrica a produs decoruri pentru Disneyland Paris, dar şi pentru un alt parc mare, Legoland. Din când în când apar şi comenzi inedite. Anul trecut, la Odorhei a fost fabricată macheta de 36 de metri a unei balene care a fost simbolul conferinţei ONU pe tema încălzirii globale”.

Vlad Muscalu, pictor: „Trebuie să respectăm mesajul pe care trebuie să-l oferim prin culoare produselor, să putem crea acea poveste minunată de care oamenii se bucură."

Firma are 130 de angajaţi care îşi desfăşoară activitatea în trei hale imense.

Pe aceeași temă