Creditorii, obstacol pentru CFR Marfă

Data publicării:
CFR Marfa-MFAX 1-1

Ministrul Transporturilor nu mai vrea să negocieze nimic. Spune că ministerul şi-a îndeplinit toate obligaţiile din contract şi că Gruia Stoica trebuie să vină cu cele 172 de milioane de euro până luni.

„Termenul nu poate fi extins. Deci cu alte cuvinte privatizarea eşuează dacă...Dacă nu se plăteşte. Se reia. Ministerul Transporturilor şi-a respectat absolut toate obligaţiile, aşa cum şi domnul Gruia Stoica sunt convinsă că şi-a respectat obligaţiile. Eu nu vreau să acuz pe nimeni. Deocamdată”, a declarat ministrul Ramona Mănescu.

Patronul companiei care a câştigat licitaţia pentru CFR Marfă insistă să verifice însă toate detaliile, înainte de a spune dacă plăteşte banii la termen sau nu.

„Există banii, suntem pregătiți să-i plătim, așteptăm acum să vedem dacă vânzătorul și-a îndeplinit obligațiile contractuale. Sunt mult mai multe clauze contractuale care trebuie îndeplinite, nu numai cea cu Consiliul Concurenței. Nu cred că riscăm 30 de milioane de dragul de a risca”, a declarat Gruia Stoica.

Chiar dacă patronul GFR vine cu restul banilor până luni, privatizarea CFR Marfă tot nu va fi completă. Este nevoie de avizul Consiliului Concurenţei pentru ca omul de afaceri să poată lua decizii cu privire la viitorul companiei. Iar asta mai poate dura cel puţin o lună de la momentul în care documentaţia depusă este completă, dar poate ajunge şi la cinci luni. În prezent, GFR încă mai are de dat autorității de concurență acte cu privire la afacerile şi contractele pe care le are în desfăşurare.  

Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News

Partenerii noștri