Sari la conținut

OLX lansează un site dedicat imobiliarelor. Preţurile pachetelor premium pentru agenţii pornesc de la un euro

„Lansarea unei platforme adresate exclusiv zonei imobiliare, respectiv a unei soluţii integrate pentru companii, reprezintă paşii fireşti pe care îi facem pentru dinamizarea pieţei şi oferirea unui serviciu relevant şi util cumpărătorilor şi profesioniştilor din domeniu”, a declarat şeful divizie de real-estate a OLX România, Sorin Bălan.

În prezent, secţiunea Imobiliare din cadrul platformei este în top trei cele mai vizitate categorii din cadrul site-ului, cu o medie de 3,5 milioane de vizitatori unici lunari.

Peste 173.000 de anunţuri noi sunt listate o dată la 30 de zile, vânzătorii şi cumpărătorii schimbând până la doua milioane de mesaje în fiecare lună.

De asemenea, conform studiilor realizate intern pentru ultimele trei luni, un imobil încărcat pe OLX este declarat vândut sau închiriat în aproximativ 28 de zile.

Tot din luna august, agenţiile şi profesioniştii din domeniu vor putea alege pachete de servicii personalizate pentru publicarea de anunţuri noi în cadrul categoriei Imobiliare de pe OLX, preţurile pornind de la aproximativ un euro în funcţie de numărul de oferte încărcate.

Pentru români, platforma rămâne una accesibilă. Utilizatorii vor putea să publice până la trei anunţuri gratuite la fiecare 30 de zile.

Tot ca parte a noii direcţii de dezvoltare şi profesionalizare a serviciilor OLX, agenţiile imobiliare vor avea o platformă CRM, AtlaStock, prin care îşi pot gestiona dintr-o singură interfaţă toate anunţurile.

„Cu ajutorul acesteia, agenţii au informaţii în timp real cu privire la ofertele lor, contractele sau comisioanele aferente tranzacţiilor încheiate. De asemenea, proprietarii de agenţii îşi pot măsura obiectiv performanţele echipelor lor de vânzări. Până în prezent, platforma AtlaStock este folosită de 700 de agenţii din ţară”, mai spune Sorin Bălan.

OLX.ro este unul dintre cele mai vizitate site-uri de pe piaţa locală şi este deţinut de grupul Naspers din Africa de Sud. Cu o medie de peste 10 milioane vizitatori unici, categoriile cele mai accesate au fost auto, moto şi ambarcaţiuni, imobiliare şi electronice şi electrocasnice.

În primul trimestru al acestui an, numărul de descărcări pentru cele trei aplicaţii mobile OLX.ro a depăşit 3,2 milioane. Platforma are mai mult de 4,2 milioane de oferte active pentru locuinţe, maşini, casă şi grădină sau locuri de muncă.