Sari la conținut

Instituțiile de propagandă ale Kremlinului, afectate de prăbușirea rublei

Astfel, dacă în 2014, Russia Today a avut un buget de 445 de milioane de dolari, după căderea rublei, televiziunea rusă va avea la dispoziţie numai 236 de milioane de dolari.

Grupul de media rus Sputnik News, controlat de Kremlin, intenţionează să îşi deschidă birouri la Bucureşti şi Chişinău

Iar grupul media Sputnik va primi o sută de milioane de dolari, faţă de 250 de milioane cât a avut anul trecut. Odată cu această tăiere bugetară drastică, grupul Sputnik va fi nevoit să renunţe şi la planurile de expansiune anunţate în noiembrie anul trecut. Pe atunci, conducerea Sputnik anunţa un ambiţios plan de extindere, în urma căruia urma să transmită din 34 de ţări.