Sari la conținut

Gafa unei prezentatoare TV: A anunțat pe Twitter câștigătorul unei competiții de gătit, înainte de difuzarea finalei

O prezentatoare de televiziune din Marea Britanie a anunțat din greșeală pe Twitter numele câștigătorului unei competiții de gătit, cu câteva ore înainte ca finala să fie difuzată pe post, dezamăgind cele nouă milioane de telespectatori ai emisiunii, informează marți Reuters.

Prezentatoarea Prue Leith și-a cerut scuze marți, pe Twitter, după ce a postat din greșeală pe rețeaua de socializare numele câștigătorului competiției culinare ''The Great British Bake Off'', scuzându-se că se află în Buthan și a fost indusă în eroare de diferența de fus orar dintre această țară și Marea Britanie, notează Agerpres.

''Îmi cer scuze fanilor emisiunii pentru greșeala din această dimineață. Sunt pe un alt fus orar și sunt îngrozită de eroarea pe care am făcut-o'', a spus Leith pe Twitter.

Informația a fost ștearsă cu rapiditate, dar nu înainte ca numele câștigătorului să facă înconjurul internetului, provocând consternare în rândul fanilor emisiunii.

''Mă simt ca un sufleu dezumflat'', a scris Bry pe Twitter.

Gafa lui Leith este cu atât mai nefericită cu cât a avut loc în timpul primului ei sezon ca membră a juriului, în locul venerabilei Mary Berry, care a părăsit emisiunea după ce aceasta s-a mutat de la BBC, la postul rival Channel 4.

''Mary Berry n-ar fi făcut o astfel de eroare'', a scris Padraig pe Twitter.

Au existat însă și internauți care i-au luat apărarea lui Leith: ''Nu e nimic, Prue, tot cred că ești grozavă. Toată lumea greșește'', a scris Claire.

''The Bake Off'' este o emisiune culinară concurs între bucătari amatori care trebuie să treacă printr-o serie de probe dificile. În fiecare săptămână este eliminat un bucătar, iar in finală rămân doar trei.

Anul trecut, emisiunea a fost urmărită de 16 milioane de telespectatori ceea cea a transformat-o în cel mai urmărit program de televiziune britanic.

Deși după mutarea la Channel 4 numărul privitorilor a scăzut din cauza pauzelor de publicitate care nu existau la BBC, emisiunea are în continuarea succes și este urmărită de 8,9 milioane de telespectatori în fiecare săptămână.