Sari la conținut
News Alert

Aveţi întrebări despre Google şi Facebook? Le puteţi adresa direct oficialilor care vin la Bucureşti 

8,5 milioane de români au cont pe Facebook, adică aproape jumătate din populaţie. Iar 70% dintre utilizatori fac zilnic căutări pe Google. Directori din cadrul Facebook şi Google le vor explica pe 9 şi 10 iunie celor interesaţi cum pot folosi evoluţiile tehnologice pentru a se promova mai bine sau pentru a-şi vinde produsele, şi cum tehnologia se foloseşte de obiceiurile de căutare ale internauţilor.

Dragoş Stanca, organizator al festivalului: „În momentul în care vrem să ne cumpărăm un ceas de exemplu, tehnologiile pot genera, în funcţie de comportamentul nostru când suntem online pe facebook, pe google, exact momentul potrivit şi produsul pe care să ni-l arate”.

Robert Bednarski, director Facebook pentru Europa Centrală şi de Est: „Este un eveniment pentru educaţie şi pentru a ne cunoaşte mai bine. Un eveniment care adună noutăţi”.

Liderii mondiali din domeniul digital vor prezenta şi tehnici avansate de monitorizare a traficului online, dar şi metode de creştere a vânzărilor de produse şi servicii pe internet.

Koda Wang, director în cadrul The Huffington Post: „Este locul perfect în care se adună jucători importanţi din întreaga lume, de la domeniul marketingului, la programare şi media. Toţi într-un singur loc”.

Festivalul se extinde însă şi spre domenii de o importanță majoră, cum ar fi sănătatea. Astfel atât companiile cât şi autorităţile pot vedea alternative ce pot să relanseze sistemul medical traditional din România, cu ajutorul tehnologiei. Experţii internaţionali din domeniul IT, vor căuta însă la Bucureşti şi viitori angajaţi.

Dragoş Stanca, organizator al festivalului: „De altfel, avem o zonă dedicată întâlnirii investitorilor cu start-up-urile. Afacerile care vin şi sunt la început şi au nevoie de bani se prezintă la festival şi investitorii pot investi sau nu în anumite idei. Câştigătorii de anul trecut şi.au lansat produsul la nivel global”.

Jean Christophe Demarta, vice-preşedinte, New York Times: „Interesul publicului arată cât de important este rolul afacerilor din domeniul digital în lume, în industrie şi în România. În această parte de lume”.