Sari la conținut

Facebook face modificări la News Feed pentru a reduce titlurile de tip „clickbait”

Facebook a anunțat într-un articol pe blog că va face mai multe schimbări pentru a ține departe titlurile de tip „clickbait” de News Feed.

Facebook's Influence In Consumer Consumption Of News Growing

Foto: Gulliver/Getty Images

Oamenii ne spun că nu le plac poveștile înșelătoare, senzaționale sau spam. Asta include titlurile clickbait, concepute pentru a atrage atenția și a atrage vizitatorii prin clic pe un link. Într-un efort de a susține o comunitate informată, lucrăm pentru a determina ce postări ar putea avea titluri de tip clickbait, astfel încât să le putem arăta mai rar în News Feed”, anunță compania.

Facebook anunță trei schimbări:

  • de acum înainte se va lua în considerare clickbait-ul la nivel de postare, pe lângă domeniu și nivelul paginii, pentru a reduce titlurile înșelătoare
  • pentru a face acest lucru mai ușor, va împărți postările clickbait în două categorii: titlurile care nu comunică toată informația și cele care exagerează
  • testarea se va face în mai multe limbi.

Potrivit Facebook, majoritatea paginilor nu vor vedea schimbări majore în urma update-ului, însă cei care se bazează pe clickbait vor simți scăderi de trafic. „Imediat ce încetează să folosească titluri clickbait efectul actualizărilor nu va mai afecta paginile”, mai anunță compania.