Logo-ul Jocurilor Olimpice de la Paris, luat în batjocură pe reţelele sociale

Data actualizării: Data publicării:
jocurile olimpice
Foto: Facebook

Logo-ul pentru Jocurile Olimpice din 2024 care vor fi găzduite de Paris a fost inaugurat. A primit laude, critici şi atitudini ridiculizatoare deopotrivă pe reţelele sociale, conform BBC.

Design-ul înfăţişează flacăra olimpică în cadrul unei medalii de aur împreună cu părul şi buzele Mariannei, simbolul personificat al republicii franceze de la Revoluţia Franceză din 1789.

Organizatorii spun că logo-ul uneşte simboluri ale sportului, Jocurilor Olimpice şi ale Franţei. Unii dintre cei care au reacţionat pe reţelele sociale spun, însă, că simbolul ar fi mai potrivit pentru un site de matrimoniale sau pentru un coafor.

Setarile tale privind cookie-urile nu permit afisarea continutul din aceasta sectiune. Poti actualiza setarile modulelor coookie direct din browser sau de aici – e nevoie sa accepti cookie-urile social media

Noul design arată o schimbare de direcţie artistică, de la înfăţişarea colorată a Turnului Eiffel care a fost folosită ca logo în aplicaţia Franţei pentru găzduirea Jocurilor. Organizatorii spun că cele trei simboluri sunt „în acelaşi timp simple şi puternice”.

Medalia de aur simbolizează „năzuinţa pentru excelenţă”, iar flacăra „energia specială” a Jocurilor Olimpice, au spus ei. Imaginea Mariannei a fost incorporată pentru a aduce aminte că Jocurile Olimpice din 2024 sunt pentru toată lumea din Franţa şi ca omagiu adus femeilor care participă în competiţie. Ea este, de asemenea, un memento istoric – femeile au participat pentru prima oară la Jocurile Olimpice în 1900, acestea fiind găzduite tot de Paris.

Reacţia oamenilor de pe reţelele sociale nu a fost chiar cum se aşteptau organizatorii. Unii spun că logo-ul pare că înfăţişează mai degrabă o pariziană „chic decât pe Marianne, iar alţii îi acuză pe designerii francezi că s-au inspirat din logo-ul celebrei aplicaţii de dating Tinder.

Setarile tale privind cookie-urile nu permit afisarea continutul din aceasta sectiune. Poti actualiza setarile modulelor coookie direct din browser sau de aici – e nevoie sa accepti cookie-urile social media

Una dintre cele mai răspândite glume a fost că logo-ul arată ca o reclamă pentru un coafor sau pentru un tip de şampon.

Editor: A. D.

Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News

Partenerii noștri
Playtech
Pensia pe care o va încasa Traian Băsescu. Câți bani va lua fostul președinte, nimeni nu se aștepta la suma...
Digi FM
Richard Gere și Uma Thurman au făcut show la Cannes 2024. S-au distrat de minune la ședința foto pentru „Oh...
Pro FM
Regimul draconic pe care-l urmează Shania Twain ca să se mențină în formă. Artista are 58 de ani, dar arată...
Film Now
Brad Pitt și Ines de Ramon, gesturi de tandrețe în public. Și-au savurat cafeaua la o plimbare romantică pe...
Adevarul
Dilema incredibilă a unui român din Spania: „Am aflat că nu sunt tatăl copiilor mei, ce să fac?"
Newsweek
Ion Dichiseanu, adevăratul Don Juan al filmului românesc. A fost iubitul unei dive mondiale
Digi FM
Imagini cu erupţia vulcanului Ibu din Indonezia, pe fundalul fulgerelor
Digi World
De câte ori purtați o pijama înainte de a o pune în coșul de rufe? Cât de des ar trebui să spălăm hainele cu...
Digi Animal World
Modul inedit prin care se relaxează un porcușor de Guineea. Adoră ca stăpâna lui să-i cânte la pian
Film Now
Cum arată azi, la 83 de ani, Faye Dunaway, frumoasa blondă din "Bonnie and Clyde". Apariție rară cu fiul ei...
UTV
Cine este noua iubita a lui CRBL? Artistul a fost surprins in prezenta unei pustoaice la scurt timp dupa...