Sari la conținut

Bibliotecă la service-ul auto

Șoferii pot alege unul din cele 100 de titluri prezente în mini-biblioteca amenajată la recepţia service-ului. Cei care sunt captivaţi de cartea citită, pot să împrumute volumul pentru câteva zile.

Pornind de la motto-ul "dacă nu pui mâna pe volan, măcar să pui mâna pe o carte", tânărul antreprenor a amenajat mini-biblioteca prin care încearcă să promoveze cititul.

"Ne-am gândit să dăm ceva la schimb clienţilor şi am ales să dăm o carte, pentru că de multe ori cărţile ne duc în locuri şi stări în care o maşină, oricât ar fi ea de frumoasă, nu ne poate duce", spune Victor Miron, managerul atelierului auto.

Cărţile au mare succes printre clienţii service-ului auto. Astfel, mulţi au ajuns să sune la atelier şi să întrebe ce volume sunt disponibile, chiar dacă nu au probleme cu maşina. Mai nou, pot să verifice acest lucru şi pe internet.

Acţiunea "Cartea la schimb" face parte dintr-o campanie de promovare ingenioasă a lecturii. Iniţiatorul proiectului are şi alte idei: el le-a propus autorităţilor locale ca, o dată pe lună, oamenii care citesc în mijloacele de transport în comun din Cluj-Napoca, să circule gratuit.