Sari la conținut

Bătălia prăjiturilor "caritabile". Angajaţii unei companii au vândut dulciuri în scop caritabil

Dulciurile au fost pregătite cu multă pricepere de angajaţi, care le-au prezentat în faţa unei audienţe... pofticioase. Au fost atât de bune, încât platourile s-au golit în scurt timp.

"Echipa HR-ului a făcut 8 prăjituri. Prăjituri făcute în casă şi după reţete proprii şi după reţete tradiţionale sau reţete de chef. Vânzarea a mers foarte bine. După cum se vede, mai avem foarte puţine prăjituri", spune Vlad Vidican, reprezentant al echipei HR.

"Am avut mai multe feluri de prăjitură, printre care eu am gătit cheesecake-uri şi papanaşi, ca să fie ceva şi tradiţional. Am fost primii care am terminat prăjiturile", se mândreşte Alina Ivanov.

Colegii cofetarilor de ocazie au cumpărat de toate.

Este pentru al treilea an consecutiv în care compania orădeană organizează "Bătălia prăjiturilor". Banii adunaţi de pe urma prăjiturilor vândute vor ajunge la orfelinate, azile sau vor fi folosiţi pentru sponsorizarea unor şcoli din sate.

"Avem nevoie să ne cunoaştem mai mult, să interacţionăm mai mult. Scopul evenimentului este să strângem fonduri şi să venim în ajutorul cazurilor sociale din comunitatea în care ne desfăşurăm activitatea", explică Florina Cicortaș, director de Resurse Umane.

Anul trecut s-au strâns 7.500 de lei, iar conducerea firmei a donat dublul sumei adunate. Banii au fost folosiţi tot în scop caritabil.

Reporter: Anca Deac
Operator: Florin Lucuța