Sari la conținut

Sondaj la Casa de Pensii Bihor | Funcţionari caracterizaţi drept amabili, nemulţumiri legate de pensii

„Amabilitate", „seriozitate" și „servicii de calitate". Sunt cuvintele cu care repondenții din cadrul unui studiu sociologic au descris activitatea funcționarilor de la Casa de Pensii Bihor.

În schimb, pensionarii s-au declarat nemulțumiți de timpii de așteptare la ghișee și de răspunsurile referitoare la cuantumul considerat prea mic al pensiilor.

Ca să rezolve situația, Casa de Pensii le va oferi celor care apelează la serviciile instituției posibilitatea programărilor telefonice şi simplificarea informaţiilor de pe pagina de internet a instituţiei.

Astfel, pensionarii nu vor mai fi nevoiţi să stea la cozi chiar şi câte o oră, iar personalul va avea aplicaţii prin care va fi optimizată activitatea. Studiul a fost realizat de Universitatea din Oradea pe un eşantion de peste 230 de persoane.

Redactor: Bianca Firezar